دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

بخشدار آب‌پخش گفت: انتخابات تضمین کننده استقلال کشور و تثبیت کننده پایه‌های نظام سیاسی است.

 

به گزارش دیارجنوب ؛ جلسه هماهنگی هیئت نظارت و اجرایی انتخابات بخش آب‌پخش با حضور مصطفی سلیمی مفرد سرپرست بخشداری برگزار شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش در این جلسه با بیان اهمیت برگزاری انتخابات عنوان کرد: انتخابات یکی از ارکان تضمین کننده استقلال در همه کشورهای دنیا است. حمایت داخلی از یک نظام سیاسی، زمینه‌ی کاهش وابستگی خارجی را فراهم می‌کند و به هر میزان که پشتوانه داخلی یک نظام سیاسی بیشتر باشد، امکان به خطر افتادن استقلال کشور نیز کمتر خواهد بود.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات بخش آب‌پخش افزود: به هر میزان که انتخابات در یک کشور پرشورتر و باشکوه‌تر برگزار شود، پایه‌های نظام سیاسی نیز مستحکم‌تر خواهد بود و از این جهت همه ما مکلف به دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو هستیم.

سرپرست بخشداری آب‌پخش در پایان با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: تمام امکانات و اختیارات دولت سیزدهم در شهرستان دشتستان و بخش آب‌پخش برای برگزاری یک انتخابات سالم و رقابتی بکارگیری خواهد شد. رعایت اصل بی‌طرفی عوامل برگزار کننده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خط قرمز دولت است.

hyt ejri bpkhsh 1hyt ejri bpkhsh 1hyt ejri bpkhsh 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group