دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

هم‌زمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر، مسئولان و اعضای ستاد دهه فجر شهرستان دشتستان با شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

به گزارش دیارجنوب، در نخستین روز دهه مبارک فجر و در طلیعه چهل و پنجمین بهار آزادی و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، آئین تجدید میثاق با شهدا با حضور فرماندار، مسئولان و اعضای ستاد دهه فجر شهرستان دشتستان در بهشت سجاد (ع) برازجان برگزار شد.
فرماندار دشتستان در این آئین بابیان اینکه دولت سیزدهم دولت مردمی ایران قوی در همه عرصه‌ها گام‌های بلندی را برداشته است اظهار داشت: امروز در استان بوشهر حرکت شتاب‌زده پیشرفت به‌صورت جهادی ادامه دارد.
وی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هزار و 800 پروژه در استان بوشهر را قرینه روشن ادعای این حرکت جهادی عنوان کرد و اضافه کرد: دشتستان در پیشانی این حرکت قرارگرفته است و این حرکت باهمت شما مسئولین و کارمندان شکل‌گرفته است.

misagh fajr 1

بنافی با اشاره به اینکه دهه فجر کم‌نظیری در دشتستان خواهیم داشت ابراز داشت: در دهه فجر امسال 624 پروژه عمرانی و اقتصادی در دشتستان بااعتباری بالغ‌بر 8 هزار و 616 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.
فرماندار دشتستان بابیان اینکه از این مقدار پروژه 600 تا عمرانی و مابقی اقتصادی هستند اذعان داشت: اعتبار عمرانی این پروژه‌ها در بخش اقتصادی 3987 میلیارد تومان و در بخش عمرانی 4630 میلیارد تومان است.
وی گفت: 492 پروژه افتتاحی به ارزش 1350 میلیارد تومان و مابقی آغاز عملیات اجرایی است.
وی این میزان پروژه را بی‌سابقه عنوان کرد و گفت: یک حرکت درست در مسیر خدمت به مردم را شکل دادیم تا بتوانیم طعم شیرین خدمت را به مردم بدهیم.
فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه این حرکت باید ادامه پیدا کند خاطرنشان کرد: حضور امروز ما در این مکان مقدس تجدید میثاقی است بر سر آرمان بزرگی که امام راحل و شهدا به ما توصیه کردند و باید در راستای خدمت به مردم پیمان ببندیم.

misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1misagh fajr 1
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group