دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مشاور فرهنگی اجتماعی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، گفت: اولویت اول در تمام زمینه های فرهنگی و اجتماعی ما مادران سرپرست خانوار و کم‌بضاعت و زنان کارآفرین بوده است.

به گزارش دیارجنوب؛ حجت الاسلام حسین دانا، مشاور فرهنگی اجتماعی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در تشریح این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه و بازارچه به مناسبت ایام متبرک به نام حضرت زهرا سلام الله علیها و پاسداشت روز زن و مقام مادران همراه با جشن و برنامه های شاد و متنوع از تاریخ ۱۱دی ماه تا ۱۵ دی ماه در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب و با هدف تقویت روحیه نشاط اجتماعی شهروندان به ویژه بانوان کار آفرین برگزار شد.

حجت الاسلام حسین دانا افزود: این نمایشگاه به همت دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر برگزار شد و در بر پایی مراسمات و جشن ها حوزه بسیج خواهران و نیز برادران شهر عالیشهر و انجمن سینمای جوانان و نیز هیئت فاطمیون با ما همکاری لازم داشتند و از همه آنها صمیمانه تشکر و قدر دانی می‌کنیم.

دانا در خصوص دستاورد های این نمایشکاه عنوان کرد: دستاورد های این نمایشگاه، مهمترین آن تقویت روحیه نشاط و پویایی شهروندان به ویژه بانوان کار آفرین و توانمند و نیز نمایش توانمندی های بانوان فعال جهت شناخت بهتر و استقبال از آموزش این مشاغل به ویژه صنایع دستی و هنرهای تجسمی که هم اکنون دوره های آموزشی توسط خود بانوان نیز در مجتمع برقرار خواهد بود و همچنین حمایت از زحمات و تلاش های بانوان فعال اجتماعی و فرهنگی شهر جدید عالیشهر باشد.

وی در خصوص محصولات ارائه شده در این نمایشگاه نیز گفت: صنایع دستی اعم از حصیر بافی، گلیم، گبه و تابلو فرش سازه ها و تابلوهای دریایی، آینه کاری، انواع و اقسام بافتنی ها، هنر های تجسمی و نقاشی و طراحی چهره،
مشاغل خانگی بانوان توانمند، کتاب و محصولات فرهنگی و نیز عفاف و حجاب از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بود.

مشاور فرهنگی اجتماعی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اظهار داشت: طبق اطلاع رسانی عمومی که صورت گرفت در جهت حمایت از صنایع دستی، هنر های تجسمی، مشاغل خانگی مختص بانوان توانمند در این زمینه ها کسانی که مشتاق به حضور بودن به صورت رایگان نام نویسی کردند و پس از بررسی های لازم تعامل و همکاری ویژه در برپایی نمایشگاه را با واجدین شرایط را در دستور کار قرار دادیم.

حجت الاسلام حسین دانا افزود: این اولین بار است که در ایام منتسب به پاسداشت روز زن این نمایشگاه و غرفه ها را برگزار کردیم؛ اما در نظر داریم در این پیش رو هم با برنامه های متنوع و جذاب برای تقویت پویایی و نشاط اجتماعی شهروندان به ویژه بانوان حتما اقدام شایسته نماییم.

دانا تاکید کرد: حمایت بیشتر ما و اولویت اول در تمام زمینه های فرهنگی و اجتماعی ما مادران سرپرست خانوار و کم‌بضاعت بوده و هست اما این نمایشگاه خالی از حضور بانوان فرهیخته و کارآفرین هم نبوده و مفتخر به حضور آنان نیز بودیم.

karafarin alishahr bano 1karafarin alishahr bano 1karafarin alishahr bano 1karafarin alishahr bano 1karafarin alishahr bano 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group