دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

به مناسبت سالروز پرستار، در مراسمی از پرستاران و کادر درمان مرکز جامع سلامت شبانه روزی شهید بهشتی آبپخش به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار دیارجنوب از آبپخش ، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، در حرکتی جهادی با حضور اعضاء خانه سرود ستاره های خاکی با تقدیر از پرستاران و کادر درمان  مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهید بهشتی شهر آبپخش و مرکز بهداشت محله بهرام آباد و با همکاری حوزه مقاومت  بسیج شـهید دستغیب آبپخش ، پایگاه مقاومت بسیج حضــرت صاحب الامر (عج ) محله بهرام آباد ، هیئت محبین اهل بیت ، واحد فرهنگی حسینیه حضرت علی اکبر علیه السلام محله بهرام آباد با اهدای شاخه گل از پرستاران و کادر درمان تجلیل کردند .

محمد صمصامی فرمانده پایگاه مقامت بسیج صاحب الامر محله بهرام ایاد شهر ایپخش در این برنامه به قداست و اهمیت کار پرستاران اشاره کرد و اظهار داشت: پرستاری یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسا است که اجر و پاداش آن را تنها خداوند می‌دهد و پرستاران به عنوان پیشگامان عرصه سلامت وظیفه حساسی بر عهده دارند.

صمصمامی با اشاره به اینکه پرستاری از جمله مشاغلی است که شب و روز نمی‌شناسد، گفت: تحمل سختی‌های پرستاران برای بسیاری ناممکن است، پرستاران افرادی صبور و انسان دوست هستند که از لحظه لحظه زندگی خود برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌کنند.

tajlil parastar abpakhsh 1tajlil parastar abpakhsh 1tajlil parastar abpakhsh 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group