دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

با هدف ترویج فرهنگ و پرورش استعدادهای قرآنی، پنجمین دوره جام حافظان قرآن کریم استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب ، پنجمین دوره جام حافظان قرآن کریم استان 11 آبان 1402 با حضور حافظان قرآن کریم در روستای علی‌آباد بخش دلوار شهرستان تنگستان برگزار شد.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: این مسابقات با شرکت بیش از 130 نفر از حفاظان استان و با رقابت شرکت‌کنندگانی از شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، تنگستان، دشتی، کنگان، جم و حفاظان اهل تسنن در جزیره شیف در دو رده سنی زیر 14 سال و بالای 14 سال برگزار شد.
جواد احمدی منفرد گفت: پس از جمع‌بندی امتیازات متسابقین آئین اختتامیه پنجمین دوره جام حافظان استان با حضور مسئولین شهرستان تنگستان و بخش دلوار، حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی، غلامحسین کرمی نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی و شرکت‌کنندگان برگزار شد که به ترتیب نفرات برتر در هر رشته به شرح ذیل اعلام شد.
وی افزود: در رشته حفظ نیم‌جزء: علی ذاکری، عثمان حیاتی و رضا فقیه، در رشته حفظ یک جزء: محمدطاها روشن یوسف صادق صفت و سام شهابی، و در رشته حفظ دو جزء: علی‌اصغر ناصری، احمد احمدی محمدمهدی دهقانیان و امیرعلی کرمی به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: در رشته حفظ سه جزء: ابوالفضل احمدپور، محمدامین دریس‌زاده و مجتبی کدخدایی، در رشته حفظ پنج جزء: رضا قلندری، سبحان حیاتی و مسعود مرادی و در رشته حفظ هفت جزء: علی‌اکبر خواجه، خلق داد محمدی و امیرمحمد خادمی به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تقدیر ویژه از ستاد برگزاری مراسمات فرهنگی روستای علی آباد بخش دلوار شهرستان تنگستان در پذیرش میزبانی از این دوره مسابقات گفت: مسئولین این روستا به جهت عشق و علاقه به ساحت مقدس قرآن کریم، آمادگی خود را در برگزاری سالانه این دوره مسابقات در روستای علی آباد اعلام کردند.

hafez ghoran bush 1hafez ghoran bush 1hafez ghoran bush 1hafez ghoran bush 1hafez ghoran bush 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group