سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در یکسال گذشته تاکنون ۱۴ هزار پرونده قضایی مربوط به سالهای قبل در این استان تعین تکلیف شده است. 

به گزارش دیارجنوب، مهدی مهرانگیز روز پنجشنبه در آئین معرفی رئیس دادگاه و دادستان شهرستان "دیلم" اظهارکرد: امنیت و سلامت دو مؤلفه مهم جامعه است که دادستان‌ها و مسئولان دادگاه‌ها باید نسبت به احیا حقوق عامه اقدام کنند.
وی افزود: توجه به حقوق عامه از سیاست‌های مهم دستگاه قضائی است که در یک سال گذشته اقدامات مهمی در این زمینه در استان بوشهر شده است.
مهر انگیز با بیان اینکه دادستان‌ها و مسئولان دادگاه‌های استان بوشهر موظف هستند در همه زمینه‌ها که حقوق مردم تضییع شد وارد عمل شوند، گفت: مسائلی که امنیت روانی جامعه را به هم می‌زند دستگاه قضا ورود می‌کند.

parvande gh
رئیس کل دادگستری استان بوشهر یادآورشد: هر جا بخواهد در حق مردم ظلم روا و حقوق آنان پایمال شود رئیس دادگاه و دادستان حتماً باید ورود کند.
مهرانگیز، اضافه کرد: دادستان کسی است که باید شب‌ها بیدار بماند تا مردم در آرامش بخوابند.
فرماندار دیلم با بیان اینکه شهرستان مرکز استقرار حجم عظیمی از صنایع و مخازن نفتی است، گفت:امنیت،اقتصاد و آرامش جامعه در گرو زحمات فراوان حوزه قضایی و هماهنگی این‌ مجموعه خدوم با دستگاه های اجرایی و نیروهای امنیتی و انتظامی است.
محمد اسدی افزود: باتوجه به کارهای خوبی که در شهرستان انجام شده توقع و انتظار را از دستگاه قضا،مردم و مدیران داریم که درحوزه سرمایه گذاری ورود کنند .
در پایان این آئین " علیرضا امینی" به عنوان رئیس جدید دادگستری و " سیدحسام الدین حسینی " دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان دیلم معارفه و از زحمات و تلاش های "محمدکاظم گلستان" و "محمد ضیایی" روسای دادگستری و دادستان سابق این شهرستان تقدیر به عمل آمد.
شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است./ ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group