دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از اعطای مرخصی و آزادی به ۳۰۰ زندانی دارای مدت حبس زیر چهار ماه واجد شرایط به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، مهدی مهر انگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر صبح امروز با حضور در جمع زندان مرکزی بوشهر با حضور در جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: مرتبه و جایگاه رفیع حضرت رسول اکرم (ص) این پیام آور صلح و دوستی برای بشریت پوشیده و پنهان نیست.

وی افزود: بندگی خداوند از عالی‌ترین مقام‌ها برای یک انسان است که در جهت رشد و تکامل خود و رسیدن به کمال خود می باید این مسیر را که به سمت کمال مطلق که خداوند است سیر کند.

وی به اجرای سیاست کاهش جمعیت کیفری در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: به تمامی رؤسا و دادستان‌های شهرستان‌های استان بوشهر اعلام شده تا علاوه بر بازدید مستمر از زندان‌های استان بیشترین استفاده از ارفاق‌های قانونی را داشته باشند تا شاهد کاهش بیشتر جمعیت کیفری باشیم.

وی در ادامه در جمع مددجویان به اهمیت تعالیم قرآنی و آموزش‌های فرهنگی در زندان اشاره کرد و گفت: با این فرصت بسیار خوبی که در اختیار شما قرار گرفته استفاده کنید و از طرح‌های خوب آموزشی و فرهنگی که در زندان اجرا می‌شود برای اصلاح امور خود و خود سازی بهره کافی برید.

مهر انگیز گفت: به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اعطای مرخصی و آزادی زندانیان دارای حبس زیر چهار ماه به تعداد ۳۰۰ نفر را صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در جمع مددجویان به صورت چهره به چهره با آنها دیدار و گفتگو کرد و درخواست‌های این مددجویان را مورد بررسی قرار داد و دستورات مقتضی صادر کرد./فارس

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group