دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: در این شهرستان راه‌اندازی پنج ناحیه صنعتی هدف‌گذاری شده که یکی از آنها در فرایند استعلام‌های پایانی و چهار ناحیه نیز مکان‌های جانمایی شده است.

به گزارش دیارجنوب ، احمد بنافی روز اظهار کرد: موضوع افزایش قیمت زمین یکی از نگرانی‌های جدی سرمایه‌گذاران است که انتظار می‌رود برای کاهش قیمت تصمیم‌گیری مناسبی انجام شود.

وی بیان کرد: با توجه به تخصیص اعتبارت متنوع برای تامین زیرساخت‌های واحدهای صنعتی، بدون تردید می‌توان به کاهش قیمت زمین و یا تقسیط بیشتر آن از سرمایه‌گذاران حمایت کرد.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: این شهرستان ۱۲ هزار واحد صنفی و ۱۱۸ واحد صنعتی دارد که از این شمار ۱۶ واحد صنعتی غیرفعال هستند که تلاش برای خارج‌سازی آنها از رکود با جدیت در حال انجام است.

بنافی ادامه داد: در یکسال گذشته شمار واحدهای صنعتی غیرفعال دشتستان ۳۰ واحد بود که پس از فعال‌سازی ۱۴ واحد طی یکسال گذشته تلاش می‌شود ۱۶ واحد دیگر نیز به چرخه تولید بازگردند.

وی عنوان کرد: کمک گرفتن از تسهیلات تبصره ۱۸ و افزایش واحدهای صنعتی یکی از برنامه‌های راهبردی شهرستان است.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: سرمایه‌گذاران زیادی داوطلب سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی شهرستان دشتستان هستند که نیازمند دریافت تسهیلات و حمایت موثر هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: در حوزه کنترل بازار بخشی از کالاهای گروه‌های ۲ و سه در حال افزایش قیمت هستند که انتظار می‌رود نظارت بر این حوزه‌ها افزایش پیدا کند.

بنافی ادامه داد: برخی از اقلام مانند شن، ماسه و قلوه افزایش قیمت پیدا کرده که با توجه به تاثیر آنها در قیمت تمام شده مسکن باید تدبیر لازم در این زمینه انجام شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group