دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مدیرعامل جامعه حرفه ای هتل داران استان بوشهر گفت: استان بوشهر با بیش از ۷۰۰ کیلومتر نوارساحلی و با ظرفیت‌های فراوان برای استقبال ویژه گردشگران داخلی و خارجی قابلیت تبدیل به مرکز و هاب گردشگری کشور را دارا است.

به گزارش دیارجنوب ، مهران سوخکیان روز چهارشنبه در حاشیه مراسم استقبال از مسافرین پرواز تهران به بوشهر در گفت و گو با ایرنا با تبریک آغاز هفته گردشگری اظهار کرد: بخش قابل توجهی از فعالیت‌های حوزه گردشگری مربوط به تشکل‌های صنفی و دستگاه‌های دولتی است که انتظار است با تحقق این مهم شاهد رونق گردشگری به خصوص گردشگری دریایی استان باشیم.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی انجام گرفته برای استان بوشهر امید است در آینده نزدیک برنامه‌های ارزشمندی در حوزه گردشگری استان رقم بخورد.

مدیرعامل جامعه هتل داران استان بوشهر تصریح کرد: همچنین انتظار می‌رود با تلاش‌هایی که انجام می‌شود در حوزه گردشگری تفریحی و دریایی، گردشگری رویدادمحور و گردشگری تجاری و اداری شاهد حضور پررنگ گردشگران در استان بوشهر باشیم.

bushehr

وی ادامه داد: به مناسبت هفته گردشگری ویژه‌ برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی می‌شود.

سوخکیان اظهار کرد: با توجه به اینکه این هفته گردشگری در تقویم سازمان جهانگردی به ثبت رسیده و مهم ترین رویدادی است که سالانه در کشورهای عضو برگزار می شود در استان بوشهر نیز به فراخور این ایام برنامه‌های پیش بینی شده که یکی از این برنامه‌ها استقبال از مسافران مبادی استان در مسیرهای جاده‎‌ای و هوایی است.

وی ادامه داد: جامعه حرفه‌ای هتل داران استان بوشهر در تمامی هتل‌های استان پیش بینی نصب بنرهای ویژه خوشامدگویی به مهمانان دارند و همچنین تخفیف‌های ویژه‌ای در این ایام برای گردشگران تدارک دیدند.

سوخکیان افزود: عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار بوشهر، استقبال با گل، شیرینی و شربت از مهمانان استان و حضور در مدارس برای تببین ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری از دیگر برنامه‌های استان بوشهر در هفته گردشگری است.

روز چهارشنبه به مناسبت روز جهانی جهانگردی و آغاز هفته گردشگری با همت جامعه حرفه ای هتل داران استان بوشهر، از مسافران پرواز تهران به بوشهر با اهدا شاخه های گل، تندیس یادبود گردشگری و شیرینی استقبال به عمل آمد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group