دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

بازرس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته گردشگری که از روز پنجم مهرماه لغایت ۱۲ مهرماه به این عنوان نام‌گذاری شده کلیه خدمات اقامت و پذیرایی مراکز اقامتی استان بوشهر از ۱۰ تا ۳۰ درصد مشمول تخفیف‌های ویژه می شوند.

به گزارش دیارجنوب ، عادل مطاف شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های وسیعی که از طریق جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان بوشهر برای هفته گردشگری تدوین و برنامه‌ریزی شده انتظار می‌رود که شاهد حضور گسترده گردشگران در استان بوشهر باشیم.

وی افزود: سومین جشنواره گردشگری بوشهر که از روز ششم مهرماه به مدت ۲ روز با حضور و مشارکت کلیه فعالان حوزه گردشگری و ورزشی با شعار ملی «گردشگری و سرمایه‌ گذاری سبز» آغاز می‌شود می توانند بار دیگر نگاه‌ها به این استان در حوزه گردشگری را به خود جذب کند.

بازرس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران بوشهر بیان کرد: هر کدام از برنامه‌های این جشنواره از کارگاه آموزشی دراگون بوت، قایق سواری، گشت کشتی دریایی آلباتروس، ماشووه سواری، مسابقات ماهیگیری، بازارچه صنایع دستی، اغذیه های محلی، مسابقات والیبال ساحلی و ورزش‌های همگانی می تواند در جذب گردشگر مفید واقع شود.

مطاف بیان کرد: یکی از مهمترین ابزارهای توسعه اقتصای هر کشور، صنعت گردشگری است که می تواند زمینه ساز رونق اقتصادی و معیشتی شود.

وی افزود: استان بوشهر با وجود داشتن آب و هوایی مفرح، نخلستان‌های زیبا، چشم‌اندازهای طبیعی، سواحل زیبا و مردمانی مهمان‌پذیر به عنوان مرکز گردشگری جنوب کشور طی ماه‌های آبان تا فروردین ماه به شمار می‌آید.

بازرس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران بوشهر عنوان کرد: در هر کدام از شهرستان‌های استان بوشهر چندین فضای گردشگری و سیاحتی مناسب و در بعضی موارد بی‌نظیر در کشور وجود دارد که می تواند زمینه ساز جذب گردشگر قرار گیرد.

مطاف ادامه داد: در کنار این ظرفیت‌ها، شاهد ارتقا کمی و کیفی هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در سطح استان هستیم که در ابعاد زیرساختی نیز می‌تواند تکمیل‌کننده فضای گردشگری و سیاحتی استان برای جذب گردشگر باشد.

وی ادامه داد: میزان رضایت گردشگران از هتل ها و مراکز اقامتی برای ما خیلی مهم است و سعی ما این است که در قالب بازرسی‌های دوره‌ای، ضمن شناسایی چالش ها، زمینه رفع مشکلات احتمالی نیز فراهم شود.

بازرس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران بوشهر یادآور شد: به عنوان یک اولویت سعی شده میزان امکانات هر هتل و اقامتگاه در سطح استان با نوع معرفی آن تطابق داشته باشد تا زمینه نارضایتی در مسافران و گردشگرانی که به این مراکز وارد می‌شوند، ایجاد نشود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group