دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

عباس رستگار به عنوان دادستان دادگستری جدید شهرستان دشتستان و اسماعیل صفایی به عنوان رئیس دادگاه این بخش معارفه شد.

به گزارش دیارجنوب ، مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان دشتستان، دادستان دادگستری شهرستان دشتستان و رئیس دادگاه بخش سعدآباد، اظهارداشت: جابه جایی طبیعی است اگر ما نرویم نوبت دیگران برای خدمت نخواهد رسید و اگر دیگران نروند ما نیز نخواهیم آمد.

وی افزود: اولویت اول باید مردم داری باشد، مقام معظم رهبری هم حتی بارها گفته اند هرچه داریم از مردم است، اینکه پشت میز بنشینیم و کارها انجام شود، درست نیست باید با مردم همزیستی کنید مردم باید بدون دردسر به ما مراجعه کنند.

مهرانگیز بیان کرد: دادستان باید از تمام اتفاقات در حوزه خود مطلع باشد و در هر زمان در دسترس باشد، باید شب و روز کار کرد و به مردم خدمت کنیم.

این مقام مسؤول عنوان کرد: در خصوص اطاله دادرسی باید بگویم، اینکه پرونده ای پنج سال بماند درست نیست و مشکل اطاله دادرسی را باید حل کنیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهارکرد: حتما به حقوق عامه مردم رسیدگی شود، هرکجا احساس کردید به حقوق مردم ظلمی شده شما رئیس دادگستری و دادستان باید سریعا ورود کنید.

به گزارش فارس، آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان دادگستری شهرستان دشتستان و رئیس دادگاه بخش سعدآباد، صبح امروز با حکم رئیس قوه قضاییه کشور، برگزار شد.

در این آیین از خدمات حسین عزمی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان دشتستان تکریم شد و محمودشاه صادقی نیز به عنوان رئیس دادگستری جدید این شهرستان معارفه شد.

از زحمات یاسر حیدری به عنوان دادستان دادگستری شهرستان دشتستان در این هشت سال قدردانی شد و عباس رستگار به عنوان دادستان دادگستری جدید شهرستان دشتستان معرفی شد.

از زحمت های چهارساله رئیس دادگاه بخش سعدآباد، حجت الاسلام جمال مهدوی نسب نیز قدردانی شد و اسماعیل صفایی به عنوان رئیس دادگاه این بخش معارفه شد./فارس

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group