دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

به مناسبت چهارمین روز از هفته آتش نشانی همایش بزرگ آموزش عمومی و جشنواره نقاشی «کودک ِ آتش نشان» در برازجان برگزار شد.

 

به گزارش دیارجنوب ، روز سه شنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۲ به مناسبت چهارمین روز از هفته آتش نشانی با عنوان «ایمنی و سلامت اجتماعی در آیینه فرهنگ و تعلیم و تربیت» نام گذاری شده است و به همین مناسبت همایش بزرگ آموزش عمومی و جشنواره نقاشی «کودک ِ آتش نشان» برگزار شد.

در این همایش که با هدف ارتقاء آگاهی عمومی در بین کودکان و نوجوانان پیرامون مراقبت های ایمنی و پیشگیری از حوادث برگزار گردید، ۳۲ مدرسه در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شرکت داشتند.

در این همایش باشکوه، جمعیتی بالغ بر چند هزار دانش آموز شرکت داشتند که ضمن دریافت آموزش های اولیه در حوزه ایمنی و آتش نشانی توسط کارشناسان خبره این سازمان، با کلیات پیشگیری و مقابله با حوادث آشنا شدند.

همچنین در حاشیه این همایش، جشنواره نقاشی با مشارکت دانش آموز با محوریت موضوع آتش نشانی برگزار گردید که بنا بر گفته های علی قائدی فر رئیس سازمان آتش نشانی برازجان قرار است در روز جمعه آثار برگزیده این جشنواره در مصلی نماز جمعه برازجان به نمایش عموم درخواهد آمد و به آثار برگزیده نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

kodak atashneshan bor 1kodak atashneshan bor 1kodak atashneshan bor 1kodak atashneshan bor 1kodak atashneshan bor 1kodak atashneshan bor 1kodak atashneshan bor 1kodak atashneshan bor 1kodak atashneshan bor 1kodak atashneshan bor 1kodak atashneshan bor 1kodak atashneshan bor 1kodak atashneshan bor 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group