دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

استاندار بوشهر از استخدام بیش از یک‌هزار و 500 نفر در ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان خبر داد و گفت: علاوه بر این 858 نفر از جوانان استان بوشهر جذب صنایع و شرکت‌های زیر مجموعه مجتمع گاز پارس جنوبی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه امسال تاکنون طرح‌های مهمی در حوزه عمرانی و اقتصادی استان بوشهر اجرایی و افتتاح شده است اظهار داشت: در هفته دولت امسال یک‌هزار و 159 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرهای مختلف استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که این نوع حرکت‌ها رو به رشد و افزایش است.

وی با اشاره به اینکه امسال در پیاده‌روی اربعین حسینی حماسه بی‌نظیری خلق شد گفت: در این راستا مردم استان بوشهر در این پیاده‌روی نقش مهم و ارزنده‌ای ایفا کردند و راه‌اندازی 166 موکب مردمی استان در خدمات‌رسانی به زائرین حسینی در تغذیه، اسکان و برنامه‌های فرهنگی معنوی درخور تحسین است.

‌استاندار بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این ایام را نقطه درخشان انقلاب اسلامی و کشور دانست و افزود: انتقال رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام به نسل جوان و نوجوان یک ضرورت است.

محمدی‌زاده از جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در شش ماه نخست امسال 2 هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر در تزریق به پروژه‌های عمرانی جذب شد و این درحالی است که 7 هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور ابلاغ شده است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات ارزش افزوده به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها گفت: در نیمه نخست امسال 1700 میلیارد تومان اعتبار از این محل در اختیار دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان قرار گرفته است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بیش از 99 درصد اعتبارات استان جذب شده است گفت: خدمات صنعت آب و برق در تابستان امسال قابل تقدیر است چراکه امسال بدون مشکل با تلاش دست‌اندرکاران شرکت آب و فاضلاب و شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر سپری شد.

محمدی‌زاده سهمیه استخدامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف استان بوشهر را یادآور شد و افزود: امسال بیش از یک‌هزار و 500 نفر در ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان استخدام می‌شوند که لازم است دستگاه‌ها برای جذب سهمیه استخدامی از این فرصت حداکثر استفاده کنند.

وی اضافه کرد: نیاز است برای شرکت‌کنندگان قبل از برگزاری آزمون استخدامی، از سوی مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی آموزش‌های لازم برای افزایش آمادگی جوانان استان بوشهر ارائه شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف افزایش یافته است افزود: علاوه بر این 858 نفر در صنایع و شرکت‌های زیر مجموعه مجتمع گاز پارس جنوبی استخدام می‌شوند که آزمون آن هفته گذشته در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

محمدی‌زاده به برگزاری انتخابات 11 اسفند سال جاری پرداخت و بیان کرد: دشمن پس از شکست در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای، برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از هم اکنون برنامه‌ریزی کرده که لازم است همه دست‌اندرکاران زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات 11 اسفند را فراهم کنند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group