دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

فرماندار دشتستان از احداث 12 پد بالگرد امدادرسانی در دشتستان خبر داد و گفت: در یک سال گذشته 9 هزار عملیات امدادرسانی توسط اورژانس شهرستان انجام‌شده است.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی در نشست تجلیل از پرسنل اورژانس 115 و فوریت‌های پزشکی به مناسبت روز اورژانس بابیان اینکه 10 پایگاه اورژانس در شهرستان دشتستان وجود دارد اظهار داشت: سه پایگاه اورژانس در شهرستان در دست احداث است که عملیات اجرایی آن شروع و تا شش ماه آینده به اتمام خواهد رسید.
وی اضافه کرد: مجموعه اورژانس جاده‌ای دشتستان 100 پرسنل دارد که از سال گذشته تاکنون بیش از 9 هزار عملیات امدادرسانی انجام داده‌اند که نشان از مجموعه‌ای چابک، فعال و عملیاتی است.
فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه مجموعه ظرفیت‌های اورژانسی شهرستان نیاز به توجه ویژه‌ای دارد ابراز داشت: امسال اعتبارات ویژه‌ای در راستای تعمیرات ناوگان این مجموعه دیده‌شده که به ظرفیت امدادرسانی در جاده‌ای و بیمارستانی کمک خواهد کرد.
وی از شناسایی 12 نقطه احداث پد بالگرد در شهرستان دشتستان خبر داد و تأکید کرد: با توجه به نیاز شهرستان به پدهای بالگرد اعتبارات لازم برای شناسایی و ساخت پدهای بالگرد در دشتستان در نظر گرفته‌شده تا با تکمیل آن در زمان لازم در فرایند امدادرسانی کمک کنند.

tajlil orzhans dshtn 1

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 200 کیلومتر راه در استان بوشهر است که یک‌سوم آن در دشتستان قرار دارد بیان داشت: عمده راه‌ها نیاز به بهسازی دارد ۱۲۰ کیلومتر بهسازی و تعریض شده و ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه تصریح کرد: در کنار بهسازی این راه‌ها باید روشنایی آن تکمیل شود راه نینبزک به بنداروز و ورودی برازجان تا شهرک صنعتی دو پروژه‌ای هستند که امسال تکمیل خواهند شد.
وی بیان داشت: روشنایی خروجی آبپخش تا میاندشت و آبپخش به سعدآباد باید تا انتهای سال تکمیل شوند.
فرماندار دشتستان از وجود 55 پروژه فعال در شهرستان خبر داد و گفت: این مقدار پروژه فعال در شهرستان نشان از این دارد که باید خودمان را برای دهه فجر آماده کنیم.

خبر مرتبط :

پرسنل فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشتستان تجلیل شدند+تصاویر
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group