دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

استاندار بوشهر گفت: امسال چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی به بوشهر ابلاغ شده که نسبت به سال قبل افزایش ۲ برابری دارد.

به گزارش دیارجنوب ، احمد محمدی‌زاده در نشست بررسی اعتبارات و منابع مالی استان بوشهر با اشاره به اعتبارات عمرانی سال گذشته اظهار داشت: از محل اعتبارات ملی، استانی، مصوبات سفر، ارزش افزوده و دیگر حوزه‌ها ۸ هزار میلیارد تومان برای تزریق به پروژه‌های عمرانی پرداخت شده است.

وی به اعتبارات ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: سال گذشته از محل اعتبارات عوارض ارزش افزوده ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در هفته دولت در تعداد، تنوع و اعتبار پروژه‌ها، بوشهر به‌عنوان استان اول در کشور معرفی شد افزود: در هفته دولت هزار و ۱۵۰ پروژه افتتاح و یا عملیات اجرایی آن در بخش‌های عمرانی و اقتصادی آغاز شد.

محمدی‌زاده مصوبات سفر اول رئیس جمهور به بوشهر در حوزه تعهدات نفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هم تعهدات مصوبات سفر دوم وزارت نفت است و در حوزه نفت حدود هفت هزار میلیارد تومان اعتبارات این حوزه برای اجرا طرح‌های عمرانی در اختیار استان بوشهر است.

وی از ۲ برابر شدن اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر نسبت به سال قبل دانست و خاطرنشان کرد: امسال چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی به بوشهر ابلاغ شده که نسبت به سال قبل افزایش ۲ برابری دارد.

استاندار بوشهر به اعتبارات ارزش افزوده اشاره و اضافه کرد: در سال جاری تاکنون هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شده و تا پایان سال این رقم به بیش از سه هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group