سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به تاخیر و لغو مستمر پروازهای بوشهر - تهران نارضایتی شدید بوشهری ها، سازمان هواپیمایی کشور باید پاسخگوی مردم این استان باشد.

به گزارش دیارجنوب ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار کرد: با توجه به فاصله زیاد استان بوشهر تا مرکز و همچنین نبود حمل و نقل ریلی باید مدیریت شایسته‌ای در پروازهای فرودگاه بوشهر لحاظ شود.

وی بیان کرد: در این زمینه مسئولان استان بوشهر تذکرهای لازم را به متولیان امر دادند ولی همچنان در برخی روزها سه تا چهار پرواز بوشهر- تهران لغو می شود که چنین شرایطی زیبنده بوشهری‌ها نیست.

خطیب نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: با توجه به نگرانی و نارضایتی شدید مردم استان بوشهر مسئولان سازمان هواپیمایی کشور باید توجه به پروازهای این استان داشته باشند.

صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب پیرامون ضرورت تعامل با جامعه اظهار کرد: ایران اسلامی در زمینه تعاملات خارجی متکی به ارتباط خاص و محدود با چند کشور نبوده و همواره سیاست نظام جمهوری اسلامی، تعامل مثبت و عزتمندانه با کشورهای مختلف دنیا است.

وی تاکید کرد: سیاست خارجی ایران اسلامی تنها منحصر به چند کشور نیست و در دولت سیزدهم همکاری با کشورهای مختلف آسیایی، آمریکای لاتین، آفریقا در دستور کار قرار دارد.

صفایی بوشهری افزود: ارتباط با کشورها بر مبنای مصلحت، حکمت و عزت اولویتی اجتناب ناپذیر است چراکه با حرکت در این مسیر افق‌های نوینی برای ایران اسلامی ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به زلزله مراکش و سیل لیبی اظهار کرد: از مسئولان نظام جمهوری اسلامی و مردم انتظار می رود تا حد توان از مسلمانان این کشورها حمایت مادی و معنوی داشته باشند.

صفایی بوشهری همچنین با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس اظهار کرد: بسیاری از دانش‌آموزان نیازمند حمایت برای تهیه لباس، ثبت‌نام، لوازم‌التحریر، کتاب هستند که با وجود تلاش‌‎های خوب انجام گرفته توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)، مردم استان نیز باید به یاری دانش آموزان نیازمند بشتابند.

وی با اشاره به ایام پایانی ماه صفر از موکب‌داران اربعین حسینی و فعالان مساجد، حسینیه‌ها و سایر بخش‌های فعال در این ایام قدرددانی کرد.

صفایی بوشهری گفت: دشمن همواره در صدد بوده تا ماه محرم، تاسوعا، عاشورا، اربعین و ماه صفر را از مردم ایران بگیرد اما با هوشیاری و بصیرت هم وطنان دشمن هیچگاه موفق پیاده سازی هدف شوم خود نمی ‎شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group