سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: برای چهار متخلف پرونده ضرب و شتم توانیابان مرکز نیلوفران آبی در بوشهر، قرار جلب به دادرسی صادر شد.

به گزارش دیارجنوب ، مهدی مهرانگیز روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون برای چهار نفر از اعضای مجموعه شامل مدیر مؤسسه و دو نفر از کارکنان و فرد نگهبانی که توانیابان را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد، قرار جلب به دادرسی صادر شده است.

وی بیان کرد: این مرکز در حال حاضر توسط بهزیستی استان اداره و از زمان وقوع حادثه تاکنون سه بار از مجموعه بازدید داشتم که بازدیدها حکایت از مدیریت خوب این موسسه دارد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: در مرکز مدنظر اکنون قریب به ۱۰۰ توان یاب نگهداری می‌شود و حدود 20 نفر از توانیابان نیز به مرکزی در شهرستان کنگان منتقل شد.

mehrangiz dadgostari

مهرانگیز یادآور شد: سازمان بهزیستی نیز در حال برگزاری مناقصه‌ای است تا بتواند مدیریت این مجموعه را پس از اعتبار و صلاحیت‌سنجی به یکی از مراکز خصوصی واگذار کند.

۱۴ مرداد ماه ویدئویی از کتک زدن کودکان معلول بهزیستی در مرکز نگهداری نیلوفران آبی بوشهر در فضایی مجازی منتشر و باعث رنجش خاطر مردم شد.

در پی انتشار این ویدئو رئیس کل دادگستری استان بوشهر همراه دادستان مرکز استان، معاون دادستان و مدیر کل بهزیستی استان از این مرکز بازدید و دستور بازداشت عامل ضرب و شتم معلولان را صادر کرد./ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group