دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

همزمان با هفته دولت، ۱۰ پروژه عمرانی شهرداری گناوه با ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار در حضور مسئولان افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ایرنا، فرماندار گناوه روز دوشنبه در این آیین اظهار کرد: در دولت سیزدهم و با همکاری مردم و مسئولان کارهای خوبی در راستای توسعه این شهرستان و خدمت شایسته‌تر به مردم انجام شده است و تداوم خواهد یافت.

محمدتقی صفری گفت: باتوجه به اینکه عملیات اجرایی کانال دفع آب‌های سطحی و کنترل سیلاب بلوار شهید تندگویان گناوه یکی از پروژه های مهم شهرداری است، پیمانکار آن تسریع در کار همراه با کیفیت مناسب را مدنظر داشته باشد تا قبل فرارسیدن فصل بارندگی به سرانجام برسد.

وی افزود: در این منطقه زیرساخت‌ها محدود است و پارسال نیز دفع آب‌های سطحی از مشکلات اصلی مردم در این منطقه بود که با پیگیری‌های انجام شده، عملیات اجرایی این پروژه در هفته دولت آغاز شد.

سرپرست شهرداری گناوه گفت: در هفته دولت امسال ۱۰ پروژه عمرانی شهرداری با مجموع ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و اجرا می‌شود که هفت پروژه افتتاحی و سه پروژه اجرایی است.

سید حسن موسوی افزود: یکی از پروژه‌های شاخص و مهم این شهر، کانال دفع آب‌های سطحی و کنترل سیلاب بلوار شهید تندگویان است که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: دفع آب‌های سطحی و کنترل سیلاب سالیانه متوالی از مشکلات این منطقه بوده است که قرارداد با پیمانکار واجد شرایط بسته شد و در ۲ فاز اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: فاز نخست این پروژه از میدان امام علی (ع) تا ورودی خیابان آفرینش با ۷۵ میلیارد ریال اعتبار آغاز می شود و فاز دوم شامل لوله گذاری از خیابان آفرینش تا دره گپ است.

موسوی گفت: کانال دفع آب‌های سطحی و کنترل سیلاب بلوار شهید تندگویان،کانال دفع آب‌های سطحی میدان بسیج، پل باند برگشت حد فاصل بلوار امام علی (ع) تا روستای مال خلیفه‌ای، فاز اول روکش آسفالت معابر سطح شهر به میزان یکصد هزار متر مربع، دفع آب‌های سطحی سایت حرم به حرم ،آسفالت تعریض خیابان بندر حد فاصل پارک بعثت تا گمرک و پارک روبروی مسجد جوادالائمه شهر گناوه از عمده پروژه‌های اجرایی شهرداری است.

سرپرست شهرداری گناوه افزود: احداث کانیو، زیرسازی و آسفالت خیابان شهید سعیدی،روکش آسفالت خیابان شهدا و زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر گناوه درچهار فاز از پروژه‌های افتتاحی شهرداری در هفته دولت امسال است.

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه با ۸۰ هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر واقع است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group