دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: عملیات تکمیل مجتمع‌‎های فرهنگی و هنری شهرهای آبپخش، شبانکاره، سعدآباد و دلوار آغاز می‌شود.

به گزارش دیارجنوب ، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران شهر آب‌پخش اظهار داشت: روایت درست و دقیق از سوی خبرنگاران جلوی تحریف را می‌گیرد و نقش روایت‌گری بر عهده خبرنگار است؛ این امر می‌تواند نقش مهمی در افکار عمومی جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌ها اجرایی مختلف در سال فعالیت دولت سیزدهم افزود: باید این مسائل برای مردم اطلاع‌رسانی شود تا شاهد افزایش امید در جامعه باشیم.

این مقام مسؤول از تکمیل چهار مجتمع فرهنگی و هنری در شهرهای آبپخش، شبانکاره، سعدآباد و دلوار خبر داد و گفت: بعد از تایید مسائل فنی، این چهار مجتمع تا پایان امسال در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

افروغ با بیان اینکه آب‌پخش دارای تاریخچه‌ای درخشان در فعالیت‌های فرهنگی و هنری است و باید نگاه بهتری به این شهر و نیازهای آن شود، ادامه داد: شایسته است که خبرنگاران در کنار مسؤولان تلاش کنند تا اعتبارات مورد نیاز در این زمینه اختصاص یابد./فارس

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group