دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

با حضور جمعی از مسئولین نخستین همایش "دشتستان، آینده و پیشرفت" در دانشگاه آزاد اسلامی برازجان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، این همایش روز پنجشنبه ۲۲ تیر ماه با حضور فرماندار دشتستان و معاونین، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، شهردار برازجان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان، دیگر مسئولین، نخبگان، دانشحویان و اصحاب رسانه با ۴ محور اصلی شامل مبلمان شهری، انرژی، کشاورزی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد.
شهردار برازجان در این همایش با بیان اینکه در ۴ حوزه معماری شهری، کشاورزی، انرژی و آسیب های اجتماعی اعتباراتی وجود دارد که این اعتبارات به صورت سلیقه ای هزینه شده است، افزود: باید هزینه کردِ این اعتبارات نظام مند و در راستای چشم انداز تعریف و تدوین شده باشد.
مرتضی قدوسی ضمن تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی در این حوزه اظهار کرد: با انجام این فعالیت ارزشمند می توان چشم اندازی برای توسعه و پیشرفت شهر و منطقه تدوین کرد.
گفتنی است؛ نخبگان، اساتید و دانشجویان ایده ها و نظرات خود را در حوزه های مدیریت و معماری شهری ارائه دادند و شهردار برازجان ضمن نکته برداری از ایده ها در پایان مراسم از نظرات برگزیده گان تقدیر و قدردانی کرد.

homayesh dhashtestan 1homayesh dhashtestan 1homayesh dhashtestan 1homayesh dhashtestan 1homayesh dhashtestan 1homayesh dhashtestan 1homayesh dhashtestan 1homayesh dhashtestan 1homayesh dhashtestan 1homayesh dhashtestan 1homayesh dhashtestan 1homayesh dhashtestan 1homayesh dhashtestan 1homayesh dhashtestan 1homayesh dhashtestan 1homayesh dhashtestan 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group