دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مهدی طارمی در آئینی، پیراهن خود در تورنمنت بین‌المللی کافا را با درج امضا و متن نوشته به شهرداری و شورای اسلامی شهر بوشهر هدیه داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری فارس استان بوشهر، وحید نیک‌روش رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر صبح امروز در آئین تجلیل از مهدی طارمی، اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم بوشهر بر خود تکلیف دانستیم از مهدی طارمی بازیکن برجسته بوشهری تجلیل کنیم.

وی افزود: طارمی با موفقیت‌های بزرگش همواره مایه مباهات و افتخار ایرانیان به‌ویژه مردم استان بوشهر است زیرا موفق شده است نام این خطه را در دنیا بلند آوازه کند.

این مقام مسؤول ادامه داد: افتخارات جهانی و مهم مهدی طارمی در سال‌های اخیر منجر شده تا تمامی هموطنان به وجود چنین بازیکن اخلاق‌مدار و با کیفیت فنی بسیار بالا، افتخار کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در پاسخ درخواست طارمی برای کمک به تامین زیرساخت‌های موردنیاز برای حمایت از فوتبالیست‌های مستعد بوشهری، اعلام کرد: شورای بوشهر در کمیسیون‌های تخصصی با حضور نماینده طارمی پیرامون طراحی سازوکار مناسب با هدف حمایت از فوتبالیست‌های مستعد، برنامه ریزی خواهد کرد.

taremi new

حسین حیدری شهردار بوشهر نیز اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های مهدی طارمی اخلاق شایسته این بازیکن محبوب در عرصه‌های مختلف است که وی را تبدیل به الگویی برای نوجوانان و جوانان تبدیل کرده است.

وی اضافه داشت: امیدواریم این بازیکن برجسته و خلاق در تمام مراحل زندگی ورزشی و شخصی خود بتواند مسیر موفقیت‌های درخشان خود در این چند سال اخیر را ادامه دهد.

مهرزاد آسایش نائب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز بیان کرد: فوتبالیست مطرح بوشهری در تمام میدان‌هایی که تاکنون حضور یافته منجر به اعتلا و بزرگی برای نام زیبای بوشهر شده است.

وی تصریح کرد: عشق و علاقه طارمی به زادگاه خود نیز وصف ناشدنی است چراکه وی در کوتاه‌ترین دوره‌های استراحت خود نیز همواره سعی کرده تا در شهر و دیار خود حضور داشته و حامی شهروندان و به‌ویژه ورزشکاران دیارش باشد.

مهرزاد آسایش ادامه داد: طارمی در بسیاری از موضوع‌ها برای رفع دغدغه‌های شهروندان پیگیری‌هایی ستودنی و ارزشمند داشته که نمونه آن می‌توان به پیگیری برای رفع مشکلات ورزشکاران و پارک محله سینگر در بوشهر اشاره کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تاکید کرد: اکنون به عنوان عضوی از شورای شهر بوشهر انتطار دارم مجموعه شورا در مواردی که طارمی برای حمایت از ورزش و به‌ویژه فوتبال بوشهر پیشگام شده همراه و حامی وی باشند.

آسایش گفت: اقدام طارمی برای راه‌اندازی مدرسه فوتبال و شناسایی بازیکنان مستعد گامی بسیار شایسته است که مجموعه شورای باید تمام قد برای حمایت از این امر تلاش کنند.

در این آئین اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بوشهر با اهدا تندیس و هدایایی از مهدی طارمی فوتبالیست تیم ملی و پورتو پرتغال تجلیل کردند و طارمی نیز پیراهن خود در تورنمنت بین‌المللی کافا را با درج امضا و متن نوشته تقدیم به میزبانان این نشست کرد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group