دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

اولین همایش «دشتستان، آینده و پیشرفت» در چهار محور در برازجان برگزار می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، نشست خبری برگزاری اولین همایش دشتستان، آینده و پیشرفت روز شنبه 17 تیرماه با حضور شهردار برازجان، رئیس دانشگاه آزاد واحد دشتستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، رئیس دانشکده و منابع طبیعی شهرستان دشتستان، یکی از اعضا شورای شهر برازجان، معاونین شهردار و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
شهردار برازجان رسانه‌ها را در تحقق موفقیت‌ها تأثیرگذار توصیف کرد و اظهار داشت: اگر در بخش اجتماعی و عمرانی شاهد موفقیتی در شهرداری هستیم بی‌شک رسانه‌ها دررسیدن به این موفقیت نقش بسزایی داشته‌اند.
وی در تشریح برگزاری اولین همایش «دشتستان، آینده و پیشرفت» اضافه کرد: این همایش در 4 محور مبلمان شهری، انرژی، کشاورزی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان برگزار می‌شود.

محور مبلمان شهری
مرتضی قدوسی بابیان اینکه همایش روزهای 21 و 22 تیرماه برگزار می‌شود اضافه کرد: در محور مبلمان شهری در دو حوزه ارتقاء مبلمان شهری با رویکرد افزایش نشاط اجتماعی و تأثیرات محیطی و مبلمان شهری در توسعه و پیشرفت شهر بحث و بررسی خواهد شد.

homayesh dashtestan pishraft 1

محور انرژی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان ضمن تشکر از همکاری رسانه‌ها ابراز داشت: در محور انرژی در سه حوزه نیازسنجی تأمین انرژی در شهرستان دشتستان، انرژی در کشاورزی و مدیریت مصرف انرژی بحث و تبادل‌نظر انجام خواهد گرفت.
اشکان معصومی در ادامه بیان داشت: فرماندار، نماینده مردم در مجلس، امام‌جمعه و فرمانده سپاه شهرستان دشتستان اعضاء دبیرخانه دائمی این همایش هستند که در روز همایش حضور خواهند داشت.

homayesh dashtestan pishraft 1

محور پیشگیری از اسیب های اجتماعی
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در تشریح محور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: این محور در سه حوزه رشد جمعیت و فرزند پروری، پیشگیری از آسیب‌های ازدواج و خانواده و جایگاه و وضعیت اعتیاد در شهرستان دشتستان بررسی خواهد شد.

راه اندازی کمپین «کمکم کن»
وی در ادامه از راه‌اندازی کمپین «کمکم کن» برای اولین در این همایش خبر داد و ابراز داشت: این کمپین توسط دکتر قاسم برجویی در خصوص مراجعه افرادی که آسیب‌های اجتماعی و فشارهای زندگی را تجربه کرده‌اند به روانشناسان در جامعه است.
ماریا خویش دوست محور اصلی صحبت‌ها در همایش را این کمپین عنوان کرد و بیان داشت: فردی که دچار مشکلات اجتماعی است طی تماس با روانشناسان به‌طور کاملاً محرمانه با آن‌ها صحبت کرده و مشکلات خود را برطرف می‌کند.
وی تصریح کرد: هدف از تشکیل این کمپین پیشگیری از افسردگی است.

محور کشاورزی
رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان دشتستان در تشریح محور کشاورزی این همایش گفت: این محور در سه حوزه جایگاه تحقیقات کشاورزی در ر شد کشاورزی دانش‌بنیان، اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال در کشاورزی شهرستان، جایگاه کشاورزی شهرستان در اشتغال و تولید بررسی خواهد شد.
غلامعلی حسامی بابیان اینکه استان بوشهر از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در کشور محسوب می‌شود گفت: در این همایش در خصوص مشکلات کشاورزان درزمینهٔ بازاریابی محصولات و تولید بذر اصلاح‌شده و مدیریت مصرف آن‌ها بحث خواهد شد.

homayesh dashtestan pishraft 1homayesh dashtestan pishraft 1homayesh dashtestan pishraft 1homayesh dashtestan pishraft 1homayesh dashtestan pishraft 1homayesh dashtestan pishraft 1homayesh dashtestan pishraft 1homayesh dashtestan pishraft 1homayesh dashtestan pishraft 1homayesh dashtestan pishraft 1 

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group