دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از صدور مجوز واگذاری اراضی برای احداث اقامتگاه اسکله تفریحی و گردشگری دریایی بوشهر با همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر داد.

به گزارش دیارحنوب به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی باستین ظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط با بیان اینکه حمایت از تولید و رفع مشکلات آنها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، اظهار داشت: تحقق مطالبات سرمایه‌گذاران و گره‌گشایی از مشکلات آنان در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال تسهیلات بانکی در بخش‌های مختلف برای رفع مشکلات تولیدکنندگان ابلاغ شده است گفت: همکاری بانک‌های عامل در این عرصه تسریع یافته است و با توجه به تأکیدات استاندار بوشهر پرداخت تسهیلات بانکی نسبت منابع به مصارف بانک‌ها به ویژه بانک‌های خصوصی باید افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به بررسی 7 طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف گردشگری، تولیدی، خدماتی، صنعتی، تولید و تعمیر شناور دریایی، گلخانه و بخش‌های مختلف دیگر بود که برای رفع مشکلات مجریان این طرح‌ها تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

eskele

باستین از صدور مجوز واگذاری اراضی منابع طبیعی برای احداث اقامتگاه اسکله تفریحی گردشگری بوشهر خبر داد و بیان کرد: تا 10 روز آینده اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر نسبت به صدور مجوز طرح یاد شده اقدام می‌کند.

وی با اشاره به صدور مجوز راه‌اندازی کارگاه تولیدی خدماتی صنفی تعمیرگاه‌های خودرو در شهر چغادک گفت: مقرر شد با نظر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری چغادک و اداره کل بازرسی استان بررسی و نسبت به صدور مجوز اقدام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ایجاد راه دسترسی به دریا مربوط به کشتی‌سازی در تنگستان را یکی دیگر از طرح‌ها اعلام و تصریح کرد: در این زمینه مصوب شد اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نسبت به تعیین محدوده و مساحت مورد نیاز دسترسی به ساحل و دریا مکاتبات لازم انجام دهد و با اعلام نظر کارشناسی به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در جلسه بعدی با مشارکت دستگاه‌های متولی و شورای روستای عامری تنگستان نسبت به تصمیم‌گیری برای واگذاری اراضی مورد نیاز این شرکت اقدام شود.

باستین تعیین تکلیف بدهی مالیاتی شرکت‌های گلخانه‌ای در دشتی را از دیگر طرح‌های مورد بررسی دانست و بیان کرد: مصوب شد که نسبت به امهال بدهی مالیاتی اقدام شود و واحد تولیدی نسبت به پرداخت اقساط 5 ساله اقدام کند.

وی کارگاه ساخت شناور یدک‌کش در دشت ساحلی تنگستان را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در این زمینه با امهال تسهیلات این مجموعه به مدت 4 ماه موافقت شد و در آینده نزدیک 20 فرصت شغلی در این شرکت ایجاد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر حل مشکلات شرکت‌های تولیدی در بخش‌های مختلف را از دیگر مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر دانست.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group