دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: در دهه تولید و تجارت، چهار طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان با حجم سرمایه‌گذاری ۱۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش دیارجنوب، سید حسین حسینی روز سه شنبه اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌های تولیدی که در شهرستان‌های دیلم، بوشهر و گناوه واقع شده زمینه اشتغال مستقیم ۷۲ نفر ایجاد می‌شود.
وی افزود: این طرح‌ها در زمینه تولید محصولات بتنی غیرمسلح از بتن معمولی، محصولات بتنی مسلح پیش ساخته، لامپ LED، خوراک طیور و آبزیان، تولید پوشاک و لباس بیمارستانی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر تصریح کرد: با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، سال گذشته ۲۲ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند و امسال نیز برنامه‌ریزی‌های وسیعی برای بازگشت تعداد دیگری از واحدهای راکد در دستور کار داریم.

sh sanati
حسینی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های در دست اجرا، تعیین تکلیف اراضی غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان و الحاق اراضی جدید به مساحت این شهرک‌ها است تا زمینه افزایش سرمایه‌گذاری در این عرصه‌ها ایجاد شود.
وی با اعلام این که در سال مهار تورم و رشد تولید اقدامات مهمی در استان بوشهر در دست اجراست، گفت: در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان، مشکلات آنها در بخش بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی بررسی و با ارائه راهکارهای مناسب از جمله تسهیلات مالی به آنها کمک می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: موافقت‌های اولیه برای الحاق ۵۵۰ هکتار به شهرک‌های شماره ۲ بوشهر و دلوار گرفته شده و با این الحاق‌ها این ۲ منطقه تا ۱۰ سال آینده مشکلی در واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران نخواهند داشت.
حسینی ادامه داد: ایجاد نواحی صنعتی جدید در استان بوشهر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار دارد و در زمان حاضر چهار ناحیه در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی، ۲ ناحیه در دشتستان و یک ناحیه در بخش ریز شهرستان جم جانمایی شده است./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group