دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر گفت: ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار به احداث پروژه‌های پارک ۱۳هکتاری تنگک سوم و اجرای بخشی از پارک ۱۳۸ هکتاری در محدوده بزرگراه سرتل – تنگک اختصاص یافت.

به گزارش دیارجنوب، ساسان محبی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پارک ۱۳ هکتاری تنگک سوم با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود که اجرای آن سرانه فضای سبز این منطقه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
وی افزود: سرانه فضای سبز بوشهر با احتساب پایگاه‌های نظامی ۶.۷ مترمربع و بدون احتساب این مناطق ۵.۶ مترمربع است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر تصریح کرد: با اجرا پروژه‌های جدید فضای سبز در بوشهر پیش بینی می‌شود سرانه فضای سبز این شهر تا پایان سال جاری به ۷.۵ یا ۸ مترمربع افزایش پیدا کند.

ehdas park b
وی افزود: این سازمان در حال حاضر نیز اجرا سه پروژه فضای سبز در پارک لیل، ورودی شهر بوشهر و همچنین باغ بهزاد را در دست اجرا دارد.
محبی اظهار کرد: در خصوص پلاک کوبی درختان نیز سوال زیادی مبنی بر از بین رفتن اطلاعات برخی از درختان قطع شده مانند کنوکارپوس مطرح شده و این در حالی است که با جایگزینی درختان، اطلاعات پلاک‌ها در سامانه بروزرسانی و به صورت مجدد نصب می‌شود.
وی عنوان کرد: بخش قابل توجهی از شبکه آبرسانی فضای سبز بوشهر نیز در حال نوسازی است که اتمام این فرایند پروژه آبرسانی به فضای سبز بوشهر را به شکل چشمگیری بهبود می‌بخشد.
محبی بیان کرد: رنگ آمیزی سازه تقاطع غیر همسطح آزادی نیز از چند روز گذشته آغاز شده که اجرا این پروژه در کنار نورپردازی، نما و جلوه ویژه‌ای به این تقاطع می‌‍ دهد./ ایرنا

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group