دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز اجرا و ۳۰۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش دیارجنوب، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی استان طرح برخورد با خودروهای شوتی و شناسایی محل‌های عبور قاچاقچیان را به مدت ۷۲ ساعت در استان اجرایی کردند.
وی افزود: مأموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محورهای فرعی استان، ۳۱ دستگاه خودروی حامل قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

shooti
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در اجرای این طرح انواع کالا شامل ابزار آلات صنعتی، لوازم خانگی، کالای پزشکی، پوشاک و پارچه، لوازم جانبی موبایل و ... را کشف شد، بیان داشت: کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه را ۳۰۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
سردار سوسنی با اشاره به اینکه در این رابطه ۳۹ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این فرماندهی بوده که با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی، در طول شبانه‌ روز محورهای مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد. / فارس

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group