دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، پیوند صنعت و دانشگاه در استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، اکبر پورات صبح چهارشنبه در نشست با مدیر کل دفتر مرکزی حراست و مشاور عالی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اظهار داشت: یکی از اولویت‌ها و اهداف ما در استان بوشهر پیوند مرکز صنعتی واقع در استان با دانشگاه و دانشکده‌های فنی و حرفه ای است که باید فرایند این ارتباط تسهیل شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های ما، بهره مندی از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های فنی استان در صنایع به ویژه در پارس جنوبی و نیروگاه اتمی است که باید فنی حرفه ای آموزش و همکاری لازم جهت جذب آنان انجام دهد.

poorat a ostandari
وی افزود: با همکاری و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه مجموعه شهید محلاتی و ارتش، کارگاه‌های دانشکده فنی استان تجهیز خواهند شد.
پورات با اشاره به بررسی و رفع مشکلات دانشکده الزهرا (س) و امام خامنه ای بوشهر، بیان کرد: همچنین موضوع پل هوایی دانشکده امام خامنه ای را به صورت ویژه پیگیر هستیم و مقرر شد در جلسه کمیسیون دانشجویی تصمیمات لازم در این رابطه گرفته شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر مراتب پشتیبانی و حمایت کامل مجموعه استان از دانشگاه فنی و حرفه‌ای را از جمله اهداف و برنامه‌های استان اعلام کرد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group