دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مردم شهر دلوار با حضور خادمین حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید با اجرای برنامه های مختلف دهه کرامت را گرامی داشتند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از آستان نیوز از بوشهر ، همزمان با دهه کرامت و نزدیک شدن به میلاد امام رضا (ع) کاروان زیر سایه خورشید با خدام رضوی در شهر دلوار دیار رییس علی دلواری حضور یافتند.
خدام رضوی در ابتدا در مراسم بزرگ و باشکوه زیر سایه خورشید در مسجد امام جعفر صادق (ع) با مردم این شهر دیدار کردند تا دلهایشان را به گنبد طلای امام رئوف نزدیک کنند.
افتتاح بلوار امام رضا ، عیادت از بیماران و حضور در منزل مداح حرم امام رضا(ع) حاج احمدنیا و خانواده سه فرزندی از جمله برنامه های حضور خدام امام رئوف در قالب برنامه های زیر سایه خورشید در شهر دلوار بود.
گفتنی است خدام امام مهربانیها ضمن دیدار با صیادان و بازدید از شرکت بسته بندی فرآورده های دریایی پاوره در بندر رستمی در جشن بزرگ زیر سایه خورشید در مسجد المهدی روستای محمدعامری دلوار با مردم این روستا دیدار کردند و هدایای تبرکی خود را به آنان هدیه دادند.

delvar khodam 1delvar khodam 1delvar khodam 1delvar khodam 1delvar khodam 1delvar khodam 1delvar khodam 1delvar khodam 1delvar khodam 1delvar khodam 1delvar khodam 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group