دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

جمعی از مسئولین بخش شبانکاره شهرستان دشتستان در سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور در گلزار شهدا ضمن غبار روبی، عطر افشانی و قرائت فاتحه با آرمان امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش دیارجنوب، بخشدار شبانکاره در این آیین ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد و تبریک دهه کرامت به مردم بخش شبانکاره اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر تجلی اراده، پایداری و استقامت ملت بزرگ ایران در برابر استکبار جهانی و دشمنان تا بن دندان مسلحی بود که طی اواخر دهه پنجاه متحد شدند تا انقلاب نوپای اسلامی ما را شکست دهند.

tajdid sh shabankare 1
ابراهیم حسینی افزود: اما انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در برابر این توطئه طی هشت سال استقامت و نثار خون هزاران مرد و زن ایستاد تا با عقب راندن دشمنان برگ زرینی در تاریخ خود رقم بزند.
وی همچنین اظهار کرد: ملت فهمیده ایران از حوادث تاریخی خود خصوصا دفاع مقدس و حماسه سوم خرداد درس می گیرد و بر این باور است که رشد و توسعه خود را با توکل بر خداوند، حفظ وحدت و ایستادگی در برابر توطئه ها، تلاش و کار مجاهدانه و تکیه بر توان داخلی بدست خواهد آورد همانطور که در جنگ تحمیلی یک تنه ایستاد وسرنوشت خویش را به همت و ایثار جوانانش رقم زد.

tajdid sh shabankare 1 tajdid sh shabankare 1 tajdid sh shabankare 1 tajdid sh shabankare 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group