دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

کاروان خدام حرم مطهر امام رضا (ع) حامل پرچم متبرک ‌رضوی در دهه کرامت با بازدید از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی برازجان، فضای این واحدها را معطر کردند و طنین صلوات خاصه آن حضرت مرحمی بر خستگیهای کارگران شد.

به گزارش دیارجنوب، خدام حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک در قالب کاروان "زیر سایه خورشید" از دو واحد تولیدی صنعتی سیم و کابل ستاره دشتستان و کارتن سازی توکلی بازدید کردند.
در ایام دهه کرامت رضوی خدام بارگاه منور رضوی، تحت عنوان کاروان‎های زیرسایه خورشید، با حضور در شهرک‎های صنعتی، کارخانجات و کارگاه های تولیدی کشور از مجاهدت‎ فعالان عرصه اقتصای در تولید کالای ایرانی تشکر کردند.

razavi v sanati b 1
خدام رضوی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه ها، با خط تولید، نحوه تأسیس و توسعه آنها آشنا شدند و با پرسنل و کارگران دیدار کردند.
کارگران واحدهای تولیدی در این مراسم که از حضور خدام غافلگیر شده بودند با چشمانی اشک بار به استقبال خدام و پرچم متبرک امام رضا رفتند و عطر پرچم رضوی خستگی را از تن آنان بیرون کرد.
یکی از کارگران واحدهای تولیدی در این باره می گفت: باورم نمیشود که در حین کار با این صحنه روبرو شوم بسیار صحنه غافلگیر کننده ای بود هنوز هم باور نمیکنم انگار خواب دیده ام.
یکی دیگر از کارگران واحدهای تولیدی مورد بازدی قرار گرفته خدام حرم رضوی بعد از این بازدید اظهارداشت: واقعا خستگی از تنم بیرون رفت باورم نمی شود از نزدیک پرچم امام رضا را لمس کرده و بر آن بوسه زده ام.

razavi v sanati b 1razavi v sanati b 1razavi v sanati b 1razavi v sanati b 1razavi v sanati b 1razavi v sanati b 1razavi v sanati b 1razavi v sanati b 1razavi v sanati b 1razavi v sanati b 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group