يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

طرح رایگان ویزیت مردمی «رأفت کریمانه» به مناسبت دهه کرامت و با مشارکت ۱۲ پزشک در بوشهر اجرا شد و تعداد ۲۵۷ نفر از این امکان بهره مند شدند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از آستان نیوز-بوشهر، مقارن با آغاز دهه کرامت و به مناسبت میلاد اخت الرضا، حضرت فاطمه معصومه«س»، دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر به برگزاری طرح ویزیت تخصصی و فوق تخصصی رایگان برای آحاد مردم استان بوشهر با عنوان «رأفت کریمانه» اقدام کرد.
مهران خوردبین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز اظهار داشت: ۱۲ پزشک متخصص و فوق متخصص در زمینه‌های جراحی قلب، بیماری‌های عفونی، ارتوپدی، زنان، اطفال، داخلی، گوش حلق بینی، روانپزشکی، کلیه و مجاری ادراری و پوست از کلینیک ملت در این طرح حضور داشتند.

rafat karimane
وی ادامه داد: طرح رأفت کریمانه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر صورت گرفت که اعتبار این طرح نیز از جانب ایشان تامین شده است.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر همچنین با اشاره به شعار دهه کرامت که خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی نام دارد، اظهار کرد: طرح ویزیت رایگان که برای آحاد مردم استان بی هیچ منعی برگزار شد، با هدف ایجاد و ترویج فرهنگ رضوی در راستای تحقق شعار دهه کرامت ۱۴۰۲ انجام گرفت که با رضایت مردم همراه بود.
شایان ذکر است، این طرح مورد بازدید مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر قرار گرفت، وی در این زمینه تصریح کرد: تعداد ویزیت های انجام شده ۲۵۷نفر بوده که از این میان ۸۵ ویزیت فوق تخصص و ۱۷۲ ویزیت متخصص به اعتبار سه میلیون و صد و۱۴ هزار تومان بوده‌است.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group