دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی ضمن دریافت هدایای نقدی با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از آستان نیوز-بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در آیین اختتامیه جشنواره گفت: کودکان، نوجوانان و جوانان ثروت حقیقی نظام و مملکت هستند که باید در قالب معماری فرهنگ، هنر و معرفت آیینی اسلامی رضوی به سمت پیشرفت و تعالی کشور گام بردارند.

safaei booshehri
وی افزود: برگزاری جشنواره ملی کودک و نوجوان توسط بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) اقدام بزرگی است که انجام گرفته و انتظار این است به صورت مستمر و در سالیان آینده نیز تداوم داشته باشد.
آیت‌الله صفایی بوشهری اظهار کرد: جای خوشحالی دارد که ۷۳۴ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و این برای مردم جای افتخار است که نویسندگان در این سنین با تعداد بالا دست به قلم دارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب به ۱۶ برگزیده چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی هر کدام مبلغ ۲۰ میلیون ریال وجه نقد اهدا و همچنین با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group