دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مدیرکل ارشاد استان بوشهر از اختتامیه جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی خبر داد و گفت: بیش از ۵۰۰ اثر از استان‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.


به گزارش دیارجنوب، عبدالرحیم افروغ با اشاره به تدوین برنامه‌های فرهنگی، هنری در دهه سوم اردیبهشت‌ ماه در استان اظهار داشت: 24 اردیبهشت‌ ماه گردهمایی کانون‌های تبلیغاتی، مجموعه چاپ و تابلونویسان در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این گردهمایی تخصصی مشکلات فعالان این حوزه بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آن ها ارائه می‌شود گفت: در گردهمایی کانون‌های تبلیغاتی و صاحبان چاپخانه‌ها مشکلات آنان در زمینه بیمه، تسهیلات بانکی و مالیات بررسی می‌شود.

afroogh ershad
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر پاسداشت زبان فارسی را یکی دیگر از محورهای گردهمایی یاد شده دانست و بیان کرد: این گردهمایی به مناسبت سالروز بزرگداشت حکیم طوس فردوسی برگزار می‌شود و پاسداشت زبان فارسی یکی از اولویت‌ها است.
افروغ در ادامه با بیان اینکه در سال‌های گذشته جشنواره مشاعره و سفرنامه رضوی در بوشهر برگزار شد خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره داستان تخصصی کودک و نوجوان رضوی 28 اردیبهشت برگزار می‌شود که دبیرخانه این جشنواره بوشهر تعیین شده است.
وی از ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره داستان تخصصی رضوی خبر داد و گفت: بیش از 500 اثر از استان‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره داستان تخصصی کودک و نوجوان رضوی ارسال شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در آیین اختتامیه جشنواره داستان کودک و نوجوان رضوی نفرات برتر در سه بخش داستان کوتاه کودک و نوجوان رضوی و رمان نوجوان معرفی و تجلیل می‌شود./ آستان نیوز

استان بوشهر

Template Design:Dima Group