دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

تعدادی از اعضای ستاد کانون خدمت رضوی شهرستان گناوه به منظور هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات دهه کرامت و جشن های زیر سایه خورشید با حجت الاسلام و المسلمین رکنی حسینی امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از سخن مردم: ابراهیم ملک زاده ضمن ارائه کلیه مراسمات تعیین شده در دهه کرامت اظهار کرد: دهه کرامت علاوه بر برنامه ریزی فعالیت های مختلف محرومیت زدایی توسط خادمیاران در کنار سایر برنامه های فرهنگی و ارزشی تداوم خواهد داشت.
مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان گناوه از دیدار خادمیاران رضوی این شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین رکنی حسینی امام جمعه گناوه به مناسبت آغاز دهه کرامت خبر داد و گفت: در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های همیشگی امام جمعه محترم از برنامه های این دفتر، گزارشی از عملکرد دفتر در سطح شهرستان در یکسال گذشته ارائه خواهد شد.

setad raavi genave
مسئول ستاد زیر سایه خورشید شهرستان گناوه هم به تشریح عناوین و زمانبندی برنامه های این دفتر در شهرستان گناوه در دهه کرامت پرداخت و افزود: امید است بتوانیم با مدد و یاری حضرت امام رضا (علیه السلام) برنامه‌ های خوبی در شهرستان بخصوص در دهه کرامت برگزار کنیم.
عبدالحمید شیخی یادآورشد: جشن خیابانی با حضور مداحان رضوی، استقبال از کاروان زیر سایه خورشید، برپایی کاروان شادی همزمان با ولادت امام رضا(ع) و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، دیدار با خانواده های جانبازان و شهدا اجرای سرود بخشی از برنامه‌های دهه کرامت و زیر سایه خورشید در شهرستان گناوه است.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group