دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و رئیس چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی، برنامه های جانبی این جشنواره را تشریح کرد.

به گزارش دیارجنوب، عبدالرحیم افروغ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پیش از آئین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره، پنج برنامه جنبی طی ۴ روز برنامه‌ریزی شده که از ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: شب شعر رضوی روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در مسجد قرآن بعد از ادای نماز مغرب و عشا، مسابقه سرود رضوی روز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده عبدالمهیمن، نشست تخصصی نویسندگی خلاق با حضور مجید ملأ محمدی داور جشنواره به همراه نقد و بررسی آثار برگزیده جشنواره روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح در دانشگاه خلیج‌فارس و ایستگاه قصه‌گویی و نمایشگاه آثار فرهنگی هنری رضوی در روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت برنامه‌های تدارک دیده شده در این راستا است.

j razvi dastan
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: در مهلت قانونی و تا روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۷۳۴ اثر از نویسندگان ۳۰ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نشان از ارادت این قشر جامعه به امام رئوف دارد.
افروغ یادآور شد: این جشنواره در سه بخش داستان کودک، داستان نوجوان و طرح رمان نوجوان برنامه‌ریزی شده که در آئین اختتامیه از نفرات برگزیده با اهدا سپاس و هدایای نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد.
رئیس جشنواره و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی به میزبانی بوشهر روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی برگزار خواهد شد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group