دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

آیین اختتامیه نمایشگاه گروه هنری کادر با حضور جمعی از هنرمندان در سالن جلسات مجتمع شهید شاهینی برازجان برگزار شد.

سرپرست گروه هنری کادر عصر چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در حاشیه این مراسم در گفتگو با دیارجنوب بیان کرد: نمایشگاه با استقبال خوبی همراه بود که امیدوارم باز هم فرصتی برای برگزاری نمایشگاه های بعدی فراهم شود.
عبدالله دویسری گفت: گروه هنری کادر برای برپایی نمایشگاهی در ترکیه دعوت شده اند که پیگیر برگزاری آن هستیم.
وی در خصوص فروش تابلوهای اثر هنرمندان گروه کادر در این نمایشگاه بیان کرد: سه تابلو گوردختر، چشم زخم و پسر اهوازی در تکنیک های رئال، مدادرنگی و آسترگچی از فاطمه زیارتی و دو تابلو مشاهیر در سبک نگارگری و انتظار در سبک رئال از فاطمه کریمی به فروش رسیدند.
وی با بیان اینکه تابلویی از خانم ثمینا بحرینی در سبک رئال در نمایشگاه به فروش رسید، تصریح کرد: تابلو اثر گُمپل در سبک مدرن از ندا کشتکاری که البته در نمایشگاه ارمنستان هم عرضه شده بود و دو اثر دریا و ساحل در سبک مدرن از الهام شمسی که در زمینه رزین فعالیت میکنند به فروش رسید.
اجرای موسیقی توسط آرش شعبانی از هنرمندان خوش صدای استان بوشهر به همراه مسیح شعبانی نوازنده از دیگر برنامه های این مراسم بود.
در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و تندیس از هنرمندان مجموعه هنری کادر تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است؛ گروه هنری کادر در تاریخ 9 تا 15 اردیبهشت ماه نمایشگاهی در عمارت دهدشتی بوشهر برگزارکرد که 8 نفر از هنرمندان گروه کادر با 40 اثر در این نمایشگاه شرکت کردند.

kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1

kadr ekhtetamie 14 1

kadr ekhtetamie 1

kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1kadr ekhtetamie 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group