دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از رشد ۷۳ درصدی ثبت و گزارش فعالیت‌های قرآنی استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، جواد احمدی‌منفرد ۱۹ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برنامه‌های قرآنی ابلاغی از سازمان بوشهر در ماه رمضان در محورهای کرسی‌های تفسیر، محافل انس با قرآن، محافل جزءخوانی و کرسی‌های تدبر در قرآن کریم امسال آمار ۸۸۸ برنامه قرآنی گزارش و ثبت شد.
وی از ثبت ۵۰۴ فعالیت قرآنی طی سال گذشته در استان بوشهر خبر داد و گفت: در این حوزه جزو استان‌های برتر کشور هستیم.

monfarad ghoraani
احمدی منفرد ضمن اشاره به روند افزایشی عملکرد قرآنی در استان افزود: ثبت ۸۸۸ برنامه قرآنی اعم از کرسی های تفسیر ۶۵ جلسه، محافل انس با قرآن 54 برنامه، محافل جزءخوانی ۴۶۴ مراسم و کرسی های تدبر در قرآن با ۷۹ برنامه) در ۱۰ شهرستان این استان از رشد ۷۳ درصدی ثبت و گزارش فعالیتهای قرآنی نسبت به سال گذشته است.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان داشت: علی‌رغم تقارن ایام ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروز و در بوشهر، استقبال چشمگیر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در محافل و مساجد تحسین‌برانگیز بود.
وی ضمن قدردانی از ادارات شهرستان‌ها در برگزاری عملیات رمضان افزود: هماهنگی‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت عالمانه موجب شد استان بوشهر جزء 4 استان برتر، در ارائه گزارشات عملکرد قرآنی در کشور شد.
احمدی منفرد عنوان کرد: کسب رتبه پنجم در سال گذشته ( ۱۴۰۱) و احراز رتبه چهارم در ماه رمضان امسال (۱۴۰۲) بیانگر تلاش مجاهدانه کارشناسان، مدیران و مراکز قرآنی، مربیان قرآنی و استقبال مردم به ویژه جوانان و نوجوانان این استان است.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group