دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مراسم تکریم و تجلیل از بانوان خادم و مربی قرآن و عترت برازجان در مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، امام جمعه دشتستان ظهر دوشنبه در این مراسم ضمن تشکر از بانوان برگزار کننده جلسات قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: قرآن، پیام روشن الهی است که همه انسان‌ها را به راستی و رستگاری دعوت می‌کند.
حجت‌الاسلام حسن مصلح گفت: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

takrim banovan
وی افزود: این قرآن به راهی هدایت می‌کند که مستقیم ترین راه‌ها است کسانی که با قرآن مأنوسند به کمک قرآن حق را از باطل تشخیص می‌دهند.
امام جمعه دشتستان بیان کرد: قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و برنامه‌ای را که دربر گیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی اوست، ارائه می‌دهد.
ویی تصریح کرد: به میزانی که انسان آموزه‌ها و دستورهای قرآن را در زندگی به کار بندد، موفقیت کسب خواهد کرد اما هر اندازه از قرآن فاصله بگیرد، دچار خسارت و ضرر خواهد شد.
گفتنی است در این مراسم از بانیان حسینیه‌ها و محافل خانگی قرآن کریم ماه مبارک رمضان برازجان توسط مسئولین شهرستان بویژه امام جمعه دشتستان با تقدیم هدایایی تجلیل به عمل آمد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group