دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

استاندار بوشهر گفت: میزان اعتبارات عمرانی استان بوشهر از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای سال ۱۴۰۱ بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود که بیش از ۸۴ درصد آن تخصیص یافت.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدزاده روز دوشنبه در نشست بررسی طرح‌های نیمه تمام استان بوشهر اظهار کرد: امسال بوشهر تکمیل طرح‌های عمرانی به ویژه پروژه‌های اقتصادی و اشتغال‌زا در اولویت دستگاه‌های اجرایی این استان است.
وی افزود: بر این اساس باید تلاش شود تا این طرح‌ها تا هفته دولت و دهه فجر به بهره‌برداری برسد.
استاندار بوشهر تلاش مدیران استانی را در جذب اعتبارات ملی از وزارتخانه‌ها برای شتاب بخشی به طرح‌های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و دانش‌بنیان را درخور تحسین دانست از آنها قدردانی کرد.

ostandar m z
محمدی‌زاده با اشاره به تخصیص ۸۴ درصدی اعتبارات عمرانی بوشهر از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای، پیش‌بینی کرد: ۱۶ درصد باقیمانده اعتبارات تا پایان سال مالی تخصیص می‌یابد.
وی افزود: اکنون روند اجرایی پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر سرعت قابل قبولی پیدا کرده و با ابلاغ اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور تحول شگرفی در تکمیل پروژه‌های این استان رخ می‌دهد.
استاندار بوشهر اظهار کرد: علاوه بر اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای از محل مسئولیت‌های اجتماعی دستگاه‌های مختلف و نهادهای انقلابی نیز اعتبارات قابل توجهی برای محرومیت‌زدایی پرداخت شده است./ ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group