يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

جمعی از خبرنگاران دشتستانی همراه با مدیر بنیاد مسکن شهرستان از پروژه های عمرانی این اداره در روستاهای راهدار و بارگاهی بازدید کردند.

به گزارش دیارجنوب، مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتستان روز شنبه 26 فروردین ماه در حاشیه این بازدید با بیان اینکه پروژه های روستای راهدار به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است، اظهار کرد: آسفالت راه ورودی روستای راهدار به مساحت ۲۵ هزار متر مربع با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری و به اعتبار ۴ میلیارد تومان انجام شده است.
وی به دیگر پروژه های این روستا اشاره کرد و گفت: پل ورودی و دیوار حفاظتی روستای راهدار نیز با مشارکت دهیاری و با اعتبارات ملی به مبلغ ۳ میلیارد تومان تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
حبیب نوروز پور در بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی بنیاد مسکن در روستای بارگاهی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی این روستا با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات وزارت نفت و استان به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه آسفالت بیش از ۸۰ درصد جاده های روستای بارگاهی تکمیل شده، ابراز داشت: پروژه آسفالت خیابان این روستا با مساحت ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت دهیاری به بهره برداری رسید.

b maskan bazdid 1 b maskan bazdid 1 b maskan bazdid 1 b maskan bazdid 1 b maskan bazdid 1 b maskan bazdid 1 b maskan bazdid 1 b maskan bazdid 1 b maskan bazdid 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group