دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: در سال گذشته عملیات خط کشی سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی این استان انجام شد.

به گزارش دیارجنوب، حمیدرضا حیدری ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش ایمنی تردد، دید کافی در شب، کنترل ترافیک، تسهیل رفت و آمد و کاهش میزان تصادف و سوانح رانندگی از مزایای اجرای طرح خط کشی جاده‌ها است.
وی ادامه داد: نیروهای اداره ایمنی، ترافیک و حریم این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط‌کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

khatkeshi rah
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در سال گذشته عملیات خط کشی سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی این استان انجام شد.
وی یادآور شد: این اداره کل به منظور کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از اعتبارات، این خط‌کشی‌ها را به صورت امانی و پیمانی با استفاده از توان اکیپ‌های فعال خود انجام داده است.
حیدری با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در سال گذشته بیان کرد: نصب ۱۵ هزار عدد تابلو و علائم ایمنی، ۳۰۰ متر مربع نصب تابلوهای اطلاعاتی و نگهداری ۱۵۰ دستگاه چراغ چشمک زن و… از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر بوده است./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group