سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت: با توجه به پایان دور نخست سفرهای نوروزی ترافیک در محورهای ورودی و خروجی این استان پرحجم و روان است.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ صادق مزارعی روز جمعه اظهار کرد: سوم فروردین ماه با وارد شدن ۷۰ هزار خودرو و خارج شدن ۵۵ هزار خودرو بیشترین حجم تردد در محورهای وردی و خروجی استان به ثبت رسیده است.
وی بیان کرد: انتظار می‌رود تردد خودروها در محورهای ورودی و خروجی استان از امروز چهارم فروردین ماه با توجه به پایان دور نخست سفرهای استانی افزایش یابد.
مزارعی اضافه کرد: با وجود افزایش ترددها در زمان حاضر هیچ انسداد راه و ترافیک پرحجمی در محورهای مختلف ارتباطی استان گزارش نشده است.
فرمانده پلیس راه بوشهر گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس تاکنون میزان ترددها در محورهای ورودی ۲۰ درصد و در محورهای خروجی ۲۲.۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

voroudi boushehr
وی یادآور شد: در زمان حاضر حرکت در محور کُنارتخته کُند اما بدون توقف گزارش شده است.
فرمانده پلیس راه استان بوشهر با اشاره به افزایش ۹ درصدی تصادف‌های جرحی و ۲۲ درصدی تصادف‌های فوتی در محورهای ورودی و خروجی این استان گفت: از سه روز گذشته تاکنون پنج حادثه ترافیکی منجر به فوت که موجب جان باختن هفت نفر از هموطنانمان شده و ۲۱ تصادف جرحی در استان گزارش شده است.
وی افزود: نیروهای پلیس تا پایان تعطیلات نوروز به صورت شبانه‌روزی در همه محورهای ارتباطی استان برای ایجاد امنیت ترافیکی و روان‌سازی در ترددها حضور دارند.
فرمانده پلیس راه استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه همه تصادف‌های منجر به فوت در تاریکی هوا و همزمان با کاهش دید اتفاق افتاده انتظار می‌رود رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
وی یادآورشد: همچنین خستگی و خواب آلودگی رانندگان در توجه آنان به جلو تاثیرگذار است و انتظار می‌رود رانندگان در زمان خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.
فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه بوشهر، استان پایانی از حیث سفرها است توصیه می‌شود رانندگان به جای تعجیل و امکان ایجاد تصادفات رانندگی ، از جاذبه‌های موجود در جاده‌ها لذت ببرند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group