دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

استاندار بوشهر گفت: با توافق انجام شده با ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح، 47 هکتار از زمین‌های محدوده پادگان نظامی پدافند هوایی در منطقه ریشهر به محدوده شهر بوشهر ملحق می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی زاده در آیین اختتامیه پانزدهمین نکوداشت روز بوشهر اظهار کرد: براساس توافق انجام شده محدوده مشخص شده از محدوده نظامی خارج و منافع این اقدام مشمول حال همه بخش‌ها از جمله ارتش جمهوری اسلامی می‌شود.
وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده تلاش می‌شود شهر بوشهر به سمت شرق گسترش داده شود.
استاندار بوشهر گفت: در همین ارتباط روبروی محلات تنگک‌های بوشهر به سمت ساحل محدوده جدیدی وجود دارد که شهر بوشهر در آن توسعه پیدا می‌کند و اقدامات لازم در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.
محمدی‌زاده ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و گذر سرتل به تنگک از جمله مهمترین پروژه‌های شهرداری بوشهر است که شورای شهر و شهرداری بوشهر باید این 2 پروژه را تا نیمه نخست فروردین 1402 تکمیل و افتتاح کنند.

ostandarboushehr
وی گفت: بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد استان‌های مکمل هم هستند و جاده‌های این استان‌ها در توسعه و پیشرفت بوشهر خیلی موثر است.
محمدی زاده افزود: در همین ارتباط به جد خط ریلی و جاده‌های اصلی بین استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفته است و در مصوبات سفر رئیس جمهور به بوشهر تصمیماتی در راستا گرفته شده است.
استاندار بوشهر بزرگترین دستاورد سفر رئیس جمهور بوشهر را وحدت و همدلی دانست و بیان کرد: این مهم برای همه مثال‌زدنی بود و رئیس جمهور از این وحدتی که در استان بوشهر وجود دارد قدردانی کرد.
محمدی‌زاده افزود: در یک فضای همدلی، وحدت و برادری مسائل استان بوشهر پی‌گیری و توافقات اساسی اتخاذ شد.
وی گفت: خروجی دوم شهر بوشهر یکی از موضوعات مهم این شهر است که امید می‌رود این انتظار دیرینه در سال آینده محقق شود.
استاندار بوشهر گفت: حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در دستور کار قرار دارد.
محمدی‌زاده با تأکید بر خصوصی‌سازی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در شهر بوشهر بیان کرد: با اینکه منابع اعتباری استان بوشهر افزایش یافته ولی نمی‌تواند همه روند توسعه در استان و شهر بوشهر را محقق کند بنابراین خصوصی‌سازی پروژه‌ها و مولدسازی دارایی‌ها 2 موضوع اساسی برای شورای شهر بوشهر، همه شهرستان‌ها و شهرهای استان است و باید به جد سال آینده در دستور کار قرار بگیرد و پروژه‌ها از طریق بخش خصوصی در شهر گسترش پیدا کند.
در این آئین ابوطالب شفقت بعنوان شهروند افتخاری، رضا دیانت و سید حسین صافی بعنوان چهره ماندگار و شهید هدایت احمدنیا بعنوان شهید شاخص انتخاب و از آنها تقدیر شد.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group