دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان از برگزاری نخستین همایش «دامان» در بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، حجت الاسلام میثم دهقان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش دامان در بوشهر اظهار داشت: این همایش در راستای ترویج پاسداشت و ترویج مفاهیم و ارزش‌های خانواده در استان بوشهر ویژه تکریم از والدین، خانواده‌ها و همسران قهرمانان عرصه‌های ملی و بین المللی استان بوشهر برگزار می‌شود.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر بر اهمیت جلسه نخستین کار گروه تخصصی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه توجه ما به خانواده متمرکز می‌باشد، برنامه ریزی ها به گونه‌ای انجام می‌شود که از چند ماه قبل از برگزاری همایش دامان، رویدادهای فرهنگی هنری آغاز شود و در ایستگاه آخر از خانواده قهرمانان ورزشکار تجلیل به عمل آید.

hamayesh daman
در ادامه محمد جواد زارعی گفت: مجمع مردمی ورزش کشور تاکنون در استان های مشهد، فارس، خراسان شمالی «بجنورد» و بندرعباس «قشم» این رویداد ملی برگزار نموده اند.
دبیر مجمع مردمی ورزش استان تاکید کرد: همان طور که امسال هر برنامه ورزشی با رویکرد فرهنگی و هنری برگزار شد سال آینده نیز این همایش علاوه بر همراهی هنرمندان، نویسندگان و پژوهشگران، کار گروه خانواده نیز به ارائه برنامه در این مجمع خواهد پرداخت.
وی در رابطه با نحوه چگونگی انتخاب ورزشکاران قهرمانان استان اظهارداشت : شناسایی قهرمانان در یک دستورالعمل طراحی شده است که با کمک همه دستگاه های استان به ویژه ورزش و جوانان انتخاب خواهد شد.
در پایان جلسه هم اندیشی همایش دامان از طرف حجت الاسلام میثم دهقان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و محمد جواد زارع دبیر مجمع مردمی ورزش استان بوشهر از مسعود عرب زاده و الناز رشیدی به واسطه فعالیت فرهنگی در امور ورزش تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group