دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: بیش از ۲۴ کیلومتر از کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور توسط وزیر راه و شهرسازی در استان بوشهر به بهره برداری می رسد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرنگار مهر، سید محمود دستغیبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان بوشهر طرح‌های مهمی در استان بوشهر افتتاح یا آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: ۱۱ کیلومتر باند دوم بزرگراه کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور حد فاصل اهرم-برازجان به ارزش سه هزار میلیارد ریال در این سفر به بهره برداری می‌رسد.

raah

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: همچنین ۱۳.۵ کیلومتر بزرگراه چهار خطه به همراه ۲ دستگاه تقاطع غیر همسطح از کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور حد فاصل کنگان-دوراهک به ارزش هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی افزود: کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور به موازات نوار ساحلی جنوبی کشور، از پسابندر در جنوب شرق شروع شده و تا شلمچه در جنوب غربی کشور امتداد دارد. این پروژه به طول ۱۸۵۰ کیلومتر در استان‌های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان قرار دارد.

دستغیبی بیان کرد: نوار ساحلی جنوب کشور به لحاظ برخورداری از منابع عظیم نفت و گاز، دسترسی از طریق خلیج فارس و دریای عمان به آب‌های آزاد و همچنان سواحل زیبا و منحصر به فرد از جایگاه خاص و ویژه ای در اقتصاد دریا محور برخوردار است.

رئیس جمهور در سومین سفر استانی در دور دوم روز پنجشنبه به استان بوشهر سفر خواهد کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group