دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اقامتگاه‌های رفاهی و تفریحی با مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر در چهار نقطه این شهر جانمایی و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش ظهر سه شنبهدر نشست شورای فرهنگ عمومی بوشهر اظهار داشت: ساحل روستای هلیله و بندرگاه در جوار نیروگاه اتمی بوشهر به‌عنوان تنها نقطه استاندارد ویژه شنا گاه ساحلی مورد تأیید سازمان محیط‌زیست استان است.

وی بیان کرد: سازمان همیاری و شهرداری‌های استانداری بوشهر عهده‌دار ساخت و نگهداری پلاژ بانوان در شهر بوشهر است و لذا ساماندهی در این رابطه برای ایام نوروز و مسافران سال جدید به عهده این نهاد عمرانی است.

genaveh

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه ظرفیت‌های اقامتگاه‌های رفاهی و تفریحی ویژه برپایی چادرهای مسافران نوروزی را افزایش خواهیم داد، گفت: اقامتگاه‌های رفاهی و تفریحی با مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر در چهار نقطه این شهر جانمایی و راه‌اندازی می‌شود.

نیک‌روش با تاکید بر داشتن نظم در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، بیان کرد: سه مسجد در سه پارک گردشگری ساحلی شهر بوشهر را آماده‌سازی و ساماندهی کرده‌ایم.

در این نشست ائمه جمعه شهرهای عالیشهر و چغادک، مؤسسه قرآنی طاهای بوشهر، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مسئول اداره تبلیغات اسلامی، در رابطه با برنامه‌های مناسبت‌های مذهبی پیش‌رو نظرات خود را بیان کردند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group