دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر ۳۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش دیارجنوب، محسن پاپری زارعی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ شاهد رشد اعتبارات استان بوشهر در بخش‌های مختلف هستیم.
وی از افزایش ۳۲ درصدی اعتبارات هزینه‌ای استان بوشهر در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد و بیان کرد: این اعتبارات به هشت هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال رسیده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از افزایش ۳۹ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان بوشهر نسبت به سال قبل بیان کرد: این اعتبارات برای سال ۱۴۰۲ استان بوشهر به ۳۴ هزار میلیارد ریال رسیده است.

paparii bodjeh b
رشد ۸ درصدی درآمدها
وی افزود: طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ درآمدهای استان با رشد بالای ۵۰ درصدی رو به رو بوده است و این موضوع مشکلاتی را در خصوص تحقق درآمدها و مازاد آن برای استان ایجاد می‌کرد.
پاپری زارعی بیان کرد: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ علی رغم رشد ۴۰ درصدی درآمدها، برای اولین بار با پیگیری‌های صورت گرفته و کار کارشناسی درآمد استان نسبت به سال قبل رشد حداقلی هشت درصدی داشته است که این یک ظرفیت برای برگشت مازاد درآمدهای محقق شده به استان است./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group