دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

تعداد ۳۰۰۰ نفر از مردم بخش بوشکان شهرستان دشتستان به مدت سه روز از خدمات پزشکی و توزیع دارو به همت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر بهره مند شدند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از آستان نیوز از بوشهر، مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر تعداد ۳۰۰۰ نفر از مردم بخش بوشکان شامل ۱۴ روستا و ۱۳۷ مرتع عشایری در سطح ۱۶۵ هکتار از خدمات پزشکی و توزیع دارو بهره مند شدند.
مهران خورده بین مقدم گروه پزشکی خادمیاران رضوی استان بوشهر را شامل ۹۰ نفر پزشک، پرستار و کادر درمانی عنوان کرد و افزود: این گروه در قالب بیمارستان صحرایی تخصصی امام رضا علیه السلام انواع خدمات درمانی رایگان و توزیع دارو را به مردم روستایی و عشایری بخش بوشکان ارائه کرد.
مهران خوردبین مقدم گفت: پزشکان بیمارستان امیرالمومنین علیه السلام پایگاه هوایی بوشهر، گروه های جهادی سلامت استان، بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر و شهرستان دشتستان، خادمیاران بخش سلامت استان بوشهر و شهرستان دشتستان و گروه های جهادی شهرستان دشتستان در اجرای این کار خداپسندانه مشارکت داشته اند.
وی هدف از این برنامه را کمک به نیازمندان و بیماران مناطق محروم و دسترسی نیازمندان به خدمات پزشکی رایگان عنوان کرد و افزود بخش بوشکان ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد که در این برنامه تلاش شد بخشی از خدمات پزشکی و درمانی و همچنین توزیع دارو به نیت امام رضا علیه السلام به مردم این بخش و حتی بخش های همجوار ارایه شود.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: در این کاروان پزشکان متخصص و فوق تخصص زنان، ارتوپدی، چشم، اطفال، داخلی، داندانپزشکی، جراحی سرپایی، کارشناس سلامت خانواده حضور داشتند.که در قالب یک بیمارستان صحرایی به مدت ۳ روز در مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهر کلمه بخش بوشکان به مردم خدمات‌ رسانی کردند و مردم به صورت رایگان ویزیت شدند و خدمات پزشکی دریافت کردند.
خورده بین مقدم ضمن قدردانی از حضور و همکاری همه پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمانی افزود: یکی از فعالیت‌ هایی که توسط خادمیاران کانون سلامت در حوزه تخصصی انجام می‌ شود، شناسایی و درمان خانواده‌ های نیازمند و ارائه خدمات درمانی به آنان است.
مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: یکی از اهداف کارگروه های جهادی خدمت‌رسانی مستقیم به نیازمندان می باشد و گروه جهادی کانون خادمیاران رضوی با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه در مناطق حاشیه‌نشین و دارای خانوارهای نیازمند که بخش عمده‌ای از آن‌ها مددجویان موردحمایت دستگاه‌های حمایتی ازجمله کمیته امداد می‌باشند به ارایه خدمات پزشکی رایگان می‌پردازد.
مهران خوردبین مقدم خاطرنشان کرد: مردمان محروم مناطق روستایی بخش بوشکان به علت نبود بیمارستان وکمبود پزشک متخصص مجبورند کیلومترها تا مرکز استان را برای درمان و دریافت خدمات پزشکی طی کنند.

boshkan razavi 1boshkan razavi 1boshkan razavi 1boshkan razavi 1boshkan razavi 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group