دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه گفت: تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری ایجاد سه هزار و ۲۰۷ شغل است که تاکنون ۸۸ درصد آن با اعطای تسهیلات محقق شده است.

به گزارش دیارجنوب، کریم صفایی روز چهارشنبه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۷۳۳ شغل در شهرستان گناوه ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: براساس بررسی و پیش بینی‌های به عمل آمده، تعهد اشتغال در این شهرستان با توجه به اینکه تعدادی از دستگاه‌ها درحال ثبت بقیه متقاضیان در سامانه هستند فراتر از تعهدات عمل خواهد شد و در باقیمانده سال به بالاتر از ۱۰۰ درصد خواهد رسید.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه گفت: ۱۳۷ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال‌زایی از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ در سال جاری به این شهرستان اختصاص یافته است که متقاضیان به بانک‌ها معرفی و در حال دریافت تسهیلات هستند.

tashilat sanati
صفایی بیان کرد: تسهیلات اعطایی در قالب ۱۵ دستگاه اجرایی شامل کمیته امداد امام خمینی(ره)، جهادکشاورزی، صمت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شیلات، راهداری و حمل و نقل جاده ای، فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، بهداشت ودرمان، بنیاد برکت، پارک علم و فناوری، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص یافته است و ۱۳ بانک عامل نیز برای پرداخت به متقاضیان پیش بینی شده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه افزود: تسهیلات اختصاص یافته به متقاضیان در قالب مشاغل خانگی و کارفرمایی پرداخت می‌شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group