دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: ۱۳۸ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال‌زایی از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش دیارجنوب، محمود پورداوودی روز یکشنبه اظهار کرد: تسهیلات اختصاص یافته برای ۲۴ رسته شغلی پیش بینی شده است که تا سقف ۴ میلیاردتومان در حوزه کارفرمایی و ۱۵۰ میلیون تومان به مشاغل خرد پرداخت می شود.
وی افزود: شیلات و آبزیان، پرورش جلبک، صندوق خرد محلی، تولید پوشاک، محصولات گلخانه‌ای، کشت نهال و بذر، صنایع دستی، فرش دستباف، گردشگری و بوم گردی، زنبورداری و تولید عسل، باغداری نخیلات و تولید محتوا و خدمات فناوری اطلاعات و بازاریابی محصولات از رسته‌های فعالیت های اولویت دار جهت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی است.

tashilat sanati
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دیلم تصریح کرد: تعمیر و بازسازی لنج و قایق، پرورش و فرآوری طیور، صنایع غذایی و تبدیلی، بسته بندی و فرآوری خرما و مرکبات، سردخانه و نگهداری محصولات، کشت و فرآوری گیاهان دارویی، توسعه حمل و نقل روستایی، خدمات فنی و مهندسی، گیاه پزشکی و دامپزشکی، ایجاد بازارچه های محلی، پرورش دام سبک و سنگین و ایجاد نیروگاههای خورشیدی کوچک از دیگر رسته های است که تسهیلات اشتغال زایی به آن تعلق می گیرد.
پورداوودی ادامه داد: متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی جهت استفاده از فرصت پیش آمده متناسب با رسته شغلی در نظرگرفته شده به دستگاه‌های‌اجرایی، بنیاد علوی و برکت مراجعه و درخواست خود را ارائه دهند.
وی یادآورشد: کارشناسان اقتصادی فرمانداری آماده هرگونه همکاری و راهنمایی به متقاضیان جهت دریافت تسهیلات هستند.
شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر واقع است.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group